Nekada mali Citigo, a u posljednje vrijeme veliki Enyaq trasirali su put prema reputaciji Škode kao važnog igrača u svijetu električnih automobila, na nekim tržištima često zauzimajući najviše pozicije na prodajnim listama. Škoda se modelom Elroq, dugačkim 4,49 metara i postavljenim na za električne automobile specijaliziranu korporacijsku Volkswagenovu platformu MEB osovinskog razmaka 2,77 metra, sada spušta u klasu niže od Enyaqa, većini kupaca najzanimljiviju, jer u praktičnim gabaritima i po dostupnijoj cijeni pruža sve što je obitelji potrebno.
Elroq je, naime, prostran i kvalitetno izrađen električni SUV kompaktnog formata, sprijeda vrlo šarmantnog, a straga još tipičnijeg modernog Škodina dizajna, koji osim vrlo komotnog putničkog prostora daje i vrlo solidan i prilagodljiv prtljažnik od 470 litara, tradicionalnu odliku Škodinih automobila.
Digitalnom, sigurnosnom i svom ostalom opremom Elroq je slika i prilika suvremene tehnologije, a takav je i kad je u pitanju pogonski sustav. Na izbor se nude čak tri verzije baterije – osnovna, iskoristivog kapaciteta 50 kWh daje doseg od 375 kilometara, može se puniti snagom do 130 kW, a povezana s elektromotorom snage 170 KS do stotke ubrzava za 9 sekundi. Takav Elroq ima i odličnu cijenu od 33.900 eura (bez poticaja).
Srednja, kapaciteta 60 kWh, ima doseg od 403 kilometra i puni se snagom do 165 kW, a elektromotor od 204 KS ubrzava Elroq za 8 sekundi. Najveća brzina je također 160 km/h, a cijena je 37.900 eura.
Vrh ponude je verzija s baterijom kapaciteta 77 kWh i dosegom od 570 kilometara. Bateriju je moguće puniti snagom do 175 kW, a elektromotor snage čak 286 KS i 545 Nm daje ubrzanje od samo 6,6 sekundi. Najveća brzina je povećana na 180 km/h, a startna cijena ove najprivlačnije top verzije je 44.900 eura, također bez poticaja.
Pogon je svima stražnji, osim sportskoj verziji RS s najvećom baterijom, u kojoj 4x4 dolazi serijski.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....