CROAUTO 2025.

Opel Frontera osvojila titulu auta godine! Pogledajte kako je bilo na svečanoj dodjeli nagrada

Drugo i treće mjesto osvojili su Dacia Bigster i Fiat Grande Panda
 Ivan Lacković
Drugo i treće mjesto osvojili su Dacia Bigster i Fiat Grande Panda

Opel Frontera dobitnica je prestižne titule Croauto 2025, najstarijeg i najutjecajnijeg izbora za hrvatski automobil godine. Tako je odlučilo 20.000 glasova čitatelja Auto kluba, najprodavanije hrvatske auto revije i Jutarnjeg lista, najutjecajnijeg dnevnog lista u Hrvatskoj, kao i stručnog žirija kojeg čine specijalizirani novinari Hanza medija, odnosno upravo ova dva medija.

Drugo mjesto osvojila je Dacia Bigster, a treće Fiat Grande Panda.

Zajedno s izborom Croauto 2025., završila je i nagradna igra, a dobitnici su:

Višnja Šoban, Zagreb, 1. nagrada: 1x smještaj u kampu Omišalj

Alen Ivanković, Hercegovac, 2. nagrada: 1x 500 eura INA kartica za gorivo

Marina Rudman, Zagreb, 3. nagrada: 1x 500 eura INA kartica za gorivo

Slobodan Vudragović, Kutina, 4. nagrada: 1x 500 eura vaučer Vulkal i Goodyear

Ivanka Ivas, Zagreb, 5. nagrada: 1x 200 eura vaučer Spar

image

Igor Baretić, direktor Opela za Hrvatsku i BiH i Branimir Hitrec, glavni urednik Auto kluba

Ivan Lacković

Podsjetimo, u završnom izboru našlo se 18 modela za koje se moglo glasati, a preduvjeti za kandidaturu modela bili su jednaki kao i prošle godine. Glavni preduvjet bio je da je riječ o potpuno novom automobilu koji je na tržište stigao i imao prodajnu cijenu tijekom 2025. Ovaj puta izbor je bio specifičan i određen novim okolnostima na tržištu, prije svega dolaskom velikog broja električnih modela, ali i kineskih proizvođača, što se jednostavno ne može zanemariti ni ignorirati.

Tako se u finalnom izboru našlo čak devet čistih novih električnih modela te pet kineskih automobila. Unijelo je to dodatnu neizvjesnost u konačan izbor, a tko je bio najbolji saznali smo na svečanom proglašenju u lijepom prostoru zagrebačkog restorana Maredo, na kojemu se okupila krema domaće auto industrije, odnosno predstavnici gotovo svih zastupnika automobilskih brendova na našem tržištu, ali i prateće industrije guma i osiguranja, kako bi iz prve ruke saznali ime dobitnika.

image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković

Glasove čitatelja pretvorili smo u bodove prema postotku i zbrojili ih zajedno s onima stručnog žirija kojeg su činili Branimir Hitrec, Zlatko Horvat, Hrvoje Tomić, Zvonimir Jurčić i Neven Cesar, dugogodišnji automobilski novinari i članovi redakcije Auto kluba, koji su imali prilike i uživo doživjeti i isprobati sve kandidate.

image

Članovi stručnog žirija: Zvonimir Jurčić, Branimir Hitrec, Hrvoje Tomić i Zlatko Horvat

Darko Tomas/CROPIX

Opel Frontera, njemački crossover koji se veličinom, komforom i tehnologijom smješta u gornji dom gradske klase, a cijenom ostaje u granicama dostupnosti širokom krugu vozačke publike pobjedu je odnio ispred Dacije Bigster, rumunjskog SUV automobila kao produžene izvedbe popularnog Dustera te talijanske Fiat Grande Pande, šarmantno dizajniranog talijanskog gradskog auta, čiji oblik pun ravnih linija uvelike budi emocije na prvu generaciju.

Najviše razloga za zadovoljstvo imao je, dakako, Igor Baretić, direktor hrvatskog zastupništva Opela, kojemu je plaketu i statuu predao Branimir Hitrec, glavni urednik Auto kluba.

image

Bruna Stefanović, predstavnica Dacia Hrvatska

Darko Tomas/CROPIX

- Ova titula još jednom potvrđuje višedesetljetnu duboku povezanost Opela i hrvatskih vozača. Naši modeli uvijek su na vrhu po prodaji u svojim klasama, posebno to vrijedi za Corsu, a mogu reći da su prodajni pokazatelji Frontere, koja je odlično startala na tržištu i unatoč kratkom vremenu od početka prodaje već ih se dosta može vidjeti na cestama, na najboljem putu da i u tom segmentu Opel bude najbolji. Cijenom od 22.990 eura na više nudi stvarno odličan omjer uloženog i dobivenog i drago nam je da su to prepoznali deseci tisuća čitatelja. Svi znamo koliki utjecaj ima izbor za Croauto i stoga ova titula ima iznimnu važnost, zaključio je Baretić.

image

Benjamin Skender, direktor marke FIAT, preuzima nagradu za 3. mjesto od Zlatka Horvata, zamjenika glavnog urednika Auto kluba

Damir Krajac/CROPIX

Razloga za dobro raspoloženje imali su i Bruna Stefanović, predstavnica Dacije, kojoj je priznanja za osvojeno drugo mjesto predao Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista te Benjamin Skender, direktor hrvatskog zastupništva Fiata, primivši priznanja za Pandinu brončanu poziciju od Zlatka Horvata, zamjenika glavnog urednika Auto kluba.

Osim 18 finalista koji su snage odmjerili u glavnom izboru, birali su se i najbolji u dvije posebne kategorije – Ekološki automobil godine i Tehnološko dostignuće. O pobjedniku u ove dvije kategorije odlučivao je isključivo stručni novinarski žiri, kojemu se se pridružili Tomislav Škreblin iz Centra za vozila Hrvatske i Krunoslav Ormuž, profesor na zagrebačkom Fakultetu strojarstva i brodogradnje i sudski vještak.

Izabrati najboljeg među pet nominiranih u svakoj kategoriji nije bio jednostavan zadatak, a nakon analize i rasprave u kojoj su odlučivale doslovno nijanse odlučeno je da nagradu za ekološki pristup zaslužuje BYD Dolphin Surf, izvana mali, a iznutra veliki i šarmantni električni automobil iz Kine, koji u vožnji gradom s jednim punjenjem baterije prelazi čak 506 kilometara, a cijenom od 19.490 eura pristupačan je šrikom krugu potencijalnih kupaca.

image

Ines Božičević iz Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti predaje nagradu za Ekološki automobil godine Davidu Kušaniću, direktoru marke BYD za Hrvatsku i Sloveniju

Ivan Lacković

David Kušanić, direktor kineske marke za Hrvatsku bio je, naravno, jako zadovoljan. - Ponosan sam na ovu nagradu, potvrdu svega što naš gradski strujić pruža. Povoljan je, u izradi se koriste i reciklirani materijali, a ima i velik doseg. Vidjet ćete, bit će ih puno na cestama.

U kategoriji Tehnološkog dostignuća nagrada je također otišla u kinesku garažu, ovaj puta Leapmotora. Model C10 REEV, kvalitetan i prostran SUV nudi tehnologiju benzinsko-električnog pogona u kojemu je benzinac generator struje za bateriju i pružatelj dodatnog dosega (range extender), ali čija baterija ima i mogućnost vanjskog punjenja (plug-in). U konačnici doseg vožnje samo na struju iznosi 145 kilometara, a ukupan benzinsko električni čak 1000 kilometara.

image

Ivan Spajić, brand manager Leapmotora preuzima nagradu za Tehnološko dostignuće godine od Tomislava Škreblina iz Centra za vozila Hrvatske

Ivan Lacković

- Mlada smo tvrtka na hrvatskom tržištu, ali imamo zanimljive i tehnološki napredne modele i drago mi je da je stručni žiri to i prepoznao. Ova nagrada velik nam je poticaj, jer konkurencija je bila ozbiljna, izjavio je Ivan Spajić, direktor Leapmotora za hrvatsko tržište.

Za kraj, treba reći da smo ponosni što su vrijednost izbora Croauto prepoznali i u njega se uključile velike hrvatske tvrtke, čije je poslovanje vezano uz automobile – INA, Croatia osiguranje, Vulkal, Moon, Goodyear, kamp Omišalj i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, uz posebnu zahvalu Centru za vozila Hrvatske.

Vidimo se dogodine!

image

CROAUTO 2025.

Damir Krajac/CROPIX
image

Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista

Damir Krajac/CROPIX
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Ivan Lacković
image

CROAUTO 2025.

Damir Krajac/CROPIX
image

CROAUTO 2025.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 14:28