Croauto 2025.

Leapmotor C10

Perjanica kineske tvrtke prostran je i bogato opremljen veliki SUV s električnim, ali i učinkovitim plug-in hibridnim pogon produženog dosega s motorom koji svojim radom stvara struju za bateriju

Leapmotor C10

 Leapmotor
Perjanica kineske tvrtke prostran je i bogato opremljen veliki SUV s električnim, ali i učinkovitim plug-in hibridnim pogon produženog dosega s motorom koji svojim radom stvara struju za bateriju

Jedan od najzanimljivijih kineskih automobila koji krupnim koracima stupaju i na naše tržište svakako je Leapmotor C10. Riječ je o novom SUV modelu koji u svojih 4,74 metra dužine i postavljen na platformu osovinskog razmaka 2,83 metra nudi iznimnu prostranost, ali i bogatu serijsku opremu podijeljenu u pakete Style i Design. U potonjoj se bez doplate dobivaju i kožne obloge, sjedala na struju s grijanjem i hlađenjem, grijanje volana, panoramski stakleni krov, aluminijski 20-colni naplatci…

image

Leapmotor C10

Leapmotor

Mnogi će se iznenaditi i vrlo visokim standardima izrade u kojoj su svi spojevi izvedeni vrlo precizno, a plastičnih površina koje na dodir škripe jednostavno nema. Leapmotor je suvremen SUV, a takav je i pogon koji se nudi. Električna verzija s baterijom kapaciteta 70 kWh, za 30 minuta dopunjivom od 30 do 80 posto i snagom elektromotora od 218 KS, daje doseg od 425 kilometara (u gradu 569 kilometara) i najveću brzinu od 170 km/h, no posebno zanimljiva je napredna plug-in hibridna verzija REEV produženog dosega.

image

Leapmotor C10

Leapmotor

Sinergija 4-cilindarskog 1,5-litrenog benzinskog motora s Atkinsonovim ciklusom rada i elektromotora rezultira snagom od 215 KS, ali i potrošnjom (s napunjenom baterijom) od svega 0,4 l/100 km benzina i 19 kWh/100 km struje. Ono što daje toliku učinkovitost jest baterija kapaciteta čak 29 kWh koja se puni izvana snagom do 65 kW, a najviše radom benzinskog motora, koji nema pogonsku ulogu već velikog generatora koji stvara struju potrebnu bateriji.

Samo na struju doseg je čak 145 kilometara, a ukupan doseg s punim spremnikom benzina i napunjenom baterijom 1000 kilometara. Tehnologija produženog dosega tako nudi iskustvo vožnje na struju, ali bez najmanje brige oko traženja punionice. Baterija, naime, nikada nije prazna.

image

Leapmotor C10

Leapmotor

Obje pogonske verzije imaju prtljažnik od 435 litara i stražnji pogon, a uskoro dolazi i izvedba 4x4. Zanimljivo je da električna i REEV verzija koštaju jednako, a cijene kreću od 35.990 eura (bez poticaja za električnu verziju).

image

CROAUTO 2025.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2025 18:46