BYD se globalno nametnuo kao kineski premium brend, što i ne čudi s obzirom na kvalitetu izrade, naprednu tehnologiju i pretežno luksuznu koncepciju modela u ponudi. Sreća je, međutim, što sve spomenute vrline nude i u cjenovno najdostupnijoj gradskoj klasi – tu se kočoperi atraktivno dizajnirani BYD Dolphin Surf, s karoserijom ušminkanom napadno zakošenim svjetlima, plastičnim oblogama kotača, krovnim spojlerom i stražnjim difuzorom.
Namijenjen prije svega prometovanju u urbanom okruženju, nudi dovoljno prostora za četiri osobe u oku i na dodir vrlo ugodnoj unutrašnjosti, a pritom mu je dužina tek centimetar kraća od četiri metra i međuosovinski razmak od točno 2,5 metara jamče iznimnu okretnost. Dinamika vanjskog dizajna nastavlja se u kokpitu koji je, očekivano, potpuno digitaliziran i opremljen raznim gadgetima, poput rotirajućeg središnjeg zaslona multimedije dijagonale 25,7 cm s naprednim mogućnostima integracije mobilnih uređaja.
Na broju su svi sigurnosni sustavi i vozačevi elektronički asistenti, a ono po čemu se BYD Dolphin Surf ponajviše izdvaja među konkurentima slične veličine jest sportski potencijal pogona. Osnovna izvedba, ujedno trenutno najdostupniji električni automobil na hrvatskom tržištu, ima bateriju kapaciteta 32 kWh, a pokreće je elektromotor snage 65 kW (88 KS). Za one koji prelaze veću kilometražu na raspolaganju je baterija kapaciteta 43 kWh, koja uz isti pogonski elektromotor u gradskim uvjetima vožnje pruža doseg i veći od 500 km. Na brzom DC punjaču dopušta punjenje snagom do 85 kW, pa je za dopunjavanje baterije od 10 do 80 posto dovoljno tridesetak minuta.
Oni, pak, željni veće dinamike u vožnji mogu izabrati motor snage 115 kW (156 KS), s kojim BYD Dolphin Surf postaje sasvim ozbiljna gradska jurilica i s mjesta do 100 km/h ubrzava za približno devet sekundi, a s krajnjom brzinom od 150 km/h prikladan je i za međugradski promet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....