Možda je na prvi pogled teško primijetiti razliku, jer Bigster osnovna dizajnerska obilježja preuzima od manjeg Dustera, no u stvarnosti je riječ o barem pola broja većem automobilu. Zahvaljujući dodatnim centimetrima dužine (+32, ukupno 457 cm), najviše profitiraju putnici na stražnjim sjedalima, koji uživaju u za klasu rekordnom prostoru za koljena, dok će prtljažnik osnovnog obujma većeg od 700 litara bez problema progutati prtljagu čitave obitelji kada krene na odmor. Udobnosti putovanja pridonosi i, u odnosu na Duster, izdašnija zvučna izolacija.
Cjelovita sigurnosna oprema, panoramski krov, djelomično električno namjestivo sjedalo vozača, dvozonski klima-uređaj sa stražnjim ventilacijskim otvorima, digitalna instrumentna ploča, veliki 10-inčni središnji dodirni zaslon blago zakrenut prema vozaču, neograničene mogućnosti povezivanja... Bigster opremom ni po čemu ne zaostaje za konkurencijom, a korak drži i s dostupnim pogonskim rješenjima.
Ponuda počinje s 1,2-litrenim blago hibridiziranim trocilindrašem koji razvija sasvim pristojnih 103 kW (140 KS), a isti je motor, samo u nešto slabijem izdanju (96 kW/130 KS), dostupan i s pogonom na sva četiri kotača. Vrh ponude predstavlja novi hibridni pogon kod kojeg je 1,8-litreni četverocilindarski benzinac snage 79 kW (107 KS) uparen s elektromotorom snage 36 kW (49 KS) za ukupnu snagu sustava 114 kW (155 KS), što omogućava ugodno živahne performanse.
Uz bateriju kapaciteta 1,4 kWh, Bigster kroz grad i pri malim opterećenjima pretežno bešumno klizi pogonjen strujom, što blagotvorno djeluje i na prosječnu potrošnju goriva, nerijetko nižu od pet litara na 100 km. Pritom glavni adut rumunjske marke ostaje cijena, ne pretjerano viša od one manjeg Dustera, a – promatramo li osnovnu izvedbu – za dobru trećinu niža od prosjeka klase.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....