Nekad su ime Frontera nosile europske izvedbe Isuzuovih punokrvnih terenaca omekšanih linija karoserije, a danas Opel pod istim imenom nudi suvremeni, simpatično oblikovani kompaktni SUV, nastao na globalnoj Stellantisovoj platformi, koji na dužini manjoj od 4,4 metra nudi obilje prostora.
Zahvaljujući razmaku među osovinama od 2,67 m, putnici u drugom redu uživaju u raskošnoj ponudi prostora za koljena, a iza njih je ili prtljažnik osnovnog obujma 460 litara ili – po želji – dva dodatna sjedala, dakle, može ih biti ukupno sedam. Obore li se sva sjedala u stražnjim redovima, Frontera nudi čak 1600 litara korisnog prostora na gotovo 1,9 m dužine, čime zadovoljava praktički sve obiteljske potrebe.
Dizajn prati uobičajene Opelove smjernice posljednje generacije, a dodatnu vizualnu atraktivnost donose opcijski krov u crnoj boji i posebno obrađeni aluminijski naplatci kod bolje opremljenih izvedbi. Ponuda pogonskih opcija počinje s hibridnim izvedbama kod kojih je 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinac – bilo sa 100 ili 136 KS – uparen s automatiziranim eDCT mjenjačem s dvije spojke u koji je integriran elektromotor snage 21 kW za ukupnih 81 kW (110 KS) ili 107 kW (145 KS).
Postoje i dvije baterijske električne verzije koje se razlikuju po kapacitetu baterije, no obje imaju elektromotor snage 83 kW. Već sa standardnom baterijom kapaciteta 44 kWh Frontera prema službenom WLTP ciklusu ima doseg veći od 300 km, dok ‘long-range’ baterija kapaciteta 54 kWh povećava doseg za dodatnih stotinjak kilometara.
Povrh svega, Opel za novu Fronteru nudi vrlo zanimljivu paletu dodatne opreme, pa osim uobičajenih nosača, pregrada i zaštite prtljažnog prostora, avanturisti mogu naručiti i pravi krovni šator s ljestvama. S dopuštenim statičkim krovnim opterećenjem od čak 240 kg, na Fronteri će lako prenoćiti i mlada tročlana obitelj. Veliki adut je i što nova Frontera dolazi s 8 godina Opel jamstva.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....