Rebranding Jaguara trebao je označiti novi početak za britansku marku, no od samog početka pretvorio se u jednu od najkontroverznijih i najnevjerojatnijih priča u autoindustriji. Kampanja koja je trebala osvježiti imidž brenda naišla je na podsmijeh, dok je koncept Type 00 izazvao žestoke negativne reakcije obožavatelja. Osim toga, novi model kasni, pa Jaguar već dulje vrijeme ne prizvodi i prodaje - baš ništa. Sve ovo je potpuno srozalo ono malo preostalog ugleda tvrtke i otvorilo pitanje ima li Jaguar uopće ikakvu budućnost. Sada, prema pisanju Autocara, cijela priča dobiva očekivani epilog, dugogodišnji glavni dizajner Gerry McGovern navodno je dobio otkaz.
Prema izvješćima, McGovern je ranije ovog tjedna "ispraćen iz ureda", a Jaguar službeno odbija komentirati situaciju. Vijest dolazi svega četiri mjeseca nakon odluke o umirovljenju dosadašnjeg izvršnog direktora Jaguar Land Rovera Adriana Mardella. Naslijedio ga je PB Balaji, dugogodišnji financijski direktor Tata Motorsa, koji je preuzeo vodstvo nad JLR-om s ambicijom da restrukturira poslovanje i smanji negativne efekte loše prihvaćenog rebrandinga. U tom kontekstu odlazak "arhitekta" tog rebrandinga je sasvim logičan potez.
Iako se još ne znaju svi detalji, sve upućuje na to da Balaji želi napraviti oštre rezove. Reakcije na novi smjer Jaguara bile su previše burne da bi ostale bez posljedica. Posebno se kritiziralo vizualno udaljavanje od tradicionalnog nasljeđa marke, a koncept Type 00 često se opisivao kao dizajnerski promašaj koji je više zbunio nego oduševio publiku.
McGovernov odlazak označava kraj 21-godišnje karijere unutar JLR-a, tijekom koje je potpisao neke od najuspješnijih modela posljednjih desetljeća. Iz njegove radionice izašli su Range Rover Evoque, Velar, moderne generacije Range Rovera te novi Defender, automobili koji su postali prepoznatljivi simboli brenda. Upravo zato vijest o njegovu ipak iznenađuje, jer je riječ o dizajneru koji je dao snažan pečat JLR-ovoj suvremenoj estetici.
Prije JLR-a McGovern je radio u Austin Rover Groupu, gdje je oblikovao koncepte poput MG EX-E, ali i serijski MG F. Kasnije ga je put odveo u Ford, gdje je sudjelovao u revitalizaciji marki Lincoln i Mercury.Njegova biografija svjedoči o iznimnoj karijeri, no novi Jaguarov smjer očito traži neka druga imena.
Hoće li McGovernov odlazak označiti zaokret posrnulog Jaguara ili je samo kratkoročni odgovor na negativan publicitet doznat ćemo u mjesecima koji dolaze.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....