X-PENG P7

Ekran na kotačima: Ovaj automobil ima zaslon veći od velike većine televizora. I to na staklu

Ono što odmah privlači pažnju nije samo snaga od 586 KS u verziji s dva motora, već ogroman 87-inčni head-up zaslon proširene stvarnosti

Xpeng P7

 Xpeng
Ono što odmah privlači pažnju nije samo snaga od 586 KS u verziji s dva motora, već ogroman 87-inčni head-up zaslon proširene stvarnosti

Ako još uvijek netko sumnja u to da kineski automobilski proizvođači ozbiljno konkuriraju etabliranim europskim i japanskim markama, nova generacija Xpenga P7 bit će dovoljna da promijeni mišljenje. S dužinom većom od metara, stražnjim pogonom i dometom većim od 800 kilometara, ali i jednim ludim iznenađenjem u unutrašnjosti, novi P7 izgleda spremno za borbu protiv najjačih.

image

Xpeng P7

Xpeng

Ono što odmah privlači pažnju nije samo snaga od 586 KS u verziji s dva motora, već ogroman 87-inčni head-up zaslon proširene stvarnosti. Da, dobro ste pročitali - osamdeset sedam inča, skoro dvostruko veće od tipičnog televizora današnjice. Zaslon se proteže preko vjetrobranskog stakla i vozaču projicira informacije u slojevima, nalik na videoigru i zaslon u borbenom avionu. Riječ je o tehnologiji koju je Xpeng preuzeo iz modela G7, dok se središnji infotainment zaslon nalazi na zakretnom nosaču koji se naginje prema vozaču, dodatno pojačavajući dojam "vozačkog kokpita". Uz to dolazi i sportski trokraki volan s komandama nalik onima iz AMG modela, ambijentalna rasvjeta, digitalna instrumentna ploča i sportska sjedala s aktivnim bočnim osloncima.

image

Xpeng P7

Xpeng

Vanjski dizajn odražava tehnološku hrabrost unutrašnjosti. P7 izgleda kao križanac Tesline limuzine i Cybertrucka, s oštrim LED svjetlosnim potpisom sprijeda i straga, te staklenim poklopcem prtljažnika umjesto klasičnih petih vrata. Xpeng se odmaknuo od konvencionalnih formi.

image

Xpeng P7

Xpeng

Kupci će moći birati između dvije baterije – 74,9 i 92,9 kWh, s dosegom do 820 kilometara prema kineskom CLTC standardu, odnosno 750 kilometara u verziji s dva motora i pogonom na sve kotače. Osnovna izvedba ima 362 KS i stražnji pogon, a ubrzanje do stotke zasad nije potvrđeno, no očekuje se impresivno s obzirom na snagu. Iako točni podaci o punjenju još nisu objavljeni, zna se da će P7 podržavati brzo punjenje koje bi mu u samo 10 minuta na punjaču moglo dodati preko 400 kilometara dosega.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 20:33