IAA MÜNCHEN

Hyundai Concept Three: Električni hot hatch najavljuje model koji želi ukrasti kupce Golfu

Iako Korejci zasad šute o tehničkim specifikacijama, logika sugerira da će Ioniq 3 dijeliti osnovu s Kijinim EV3

Auto klub u Münchenu, Hyundai Concept Three

 Zvonimir Jurčić
Iako Korejci zasad šute o tehničkim specifikacijama, logika sugerira da će Ioniq 3 dijeliti osnovu s Kijinim EV3

Na salonu u Münchenu, u trenutku kada se činilo da su svi veliki aduti već otkriveni, Hyundai je iz rukava izvukao jedno od najvećih iznenađenja, Concept Three, kompaktni električni model koji bi već 2026. trebao ući u serijsku proizvodnju pod imenom Ioniq 3.

image

Auto klub u Münchenu, Hyundai Concept Three

Zvonimir Jurčić

Riječ je o automobilu dimenzija gotovo identičnih Volkswagen Golfu, ali s dizajnom koji poručuje da Hyundai cilja na mnogo emotivniji nastup.

S duljinom od 429 cm, Concept Three ulazi u samu srž kompaktnog segmenta, no vizualno djeluje kao da pripada više sportskoj ligi. Hyundai ga opisuje kao Aero Hatchback, zahvaljujući coupeovskom profilu, snažno zakošenoj liniji krova i vrlo niskom nosu. Rezultat je automobil koji izgledom više podsjeća na sportski Veloster nove ere nego na modernog nasljednika i30.

image

Hyundai Concept Three

Hyundai

Koncept se ističe i detaljima koji ga odvajaju od mase, a to su masivni stražnji difuzor, prozirni spojler i naglašeni blatobrani. Iako će serijski model izgubiti mnoga ekstravagantna rješenja poput gullwing stražnjih vrata, glavne proporcije i sportska pojava ostat će zadržane. Posebno se očekuje da će buduća N izvedba dobiti dio tih agresivnih elemenata, što bi značilo prvi pravi električni hot hatch iz Hyundaija.

image

Hyundai Concept Three

Hyundai

Hyundai već godinama koristi svjetla kao važan i karakterističan dizajnerski detalj, a Concept Three uvodi novu razinu Parametric Pixel svjetala. Pikselski elementi sada imaju gradijent koji gornje dijelove čini svjetlijima, stvarajući futuristički efekt i sprijeda i straga.

image

Hyundai Concept Three

Hyundai

Unutrašnjost je, pak, radikalan odmak od aktualnih modela Ioniq. Nema velikih integriranih zaslona. Ideja je da vozači sami donose vlastite gadgete i umeću ih u modularne držače na armaturnoj ploči. Sportska sjedala u obliku kapsula presvučena su održivim materijalima, dok konzola skriva neobičnu ručku nalik na futuristički usisavač. Sve ovo, naravno, nema previše izgleda za seriju, no pokazuje da Hyundai i u kabini želi naglasiti eksperimentalni duh koncepta.

image

Hyundai Concept Three

Hyundai

Iako Korejci zasad šute o tehničkim specifikacijama, logika sugerira da će Ioniq 3 dijeliti osnovu s Kijinim EV4. To znači 400-voltni električni sustav, izbor između izvedbi s jednim i dva motora, te dvije baterijske opcije. Top verzije trebale bi nuditi doseg oko 630 km.

image

Hyundai Concept Three

Hyundai

Performanse još nisu potvrđene, no sudeći prema ambicioznom dizajnu i planovima za N izvedbu, Hyundai želi ponuditi električni model koji će konkurirati ne samo budućem Volkswagenovu ID. Golfu, već i njegovoj GTI izvedbi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 12:11