PREMIJERA

Ovo je novi AUDI E7X: Električni div bez četiri prstena od pet metara i sa 408 KS

Cijena za E7X još nije objavljena, no ne sumnjamo da će biti osjetno manja od onoga što smo za Audi navikli u Europi

AUDI E7X

 AUDI
Cijena za E7X još nije objavljena, no ne sumnjamo da će biti osjetno manja od onoga što smo za Audi navikli u Europi

Audi u Kini već godinama igra po posebnim pravilima, ali s novom podmarkom AUDI (piše se velikim slovima) i bez kultnih četiri prstena, ta se strategija dodatno zaoštrava. Nakon sportskog E5 Sportbacka, stigao je i drugi model te nove marke, SUV nazvan AUDI E7X. Riječ je o velikom, isključivo električnom SUV-u koji jasno pokazuje koliko se kinesko tržište odvojilo od europskog.

image

AUDI E7X

AUDI

AUDI E7X dimenzijama ulazi u teritorij najvećih europskih SUV-ova. Dugačak je 505 cm, širok gotovo 200 cm i visok 171 cm, uz međuosovinski razmak od čak 306 cm. Time je usporediv s Audijem Q7, ali s još više prostora između osovina i nešto nižom siluetom.

image

AUDI E7X

AUDI

Osnovna izvedba ima stražnji pogon i razvija 408 KS. Ta verzija teži 2526 kg, koristi klasična vanjska ogledala i postiže najveću brzinu od 205 km/h. Iznad nje stoji AUDI E7X quattro, s dva elektromotora, stražnjim snage 408 KS i prednjim od 272 KS, koji zajedno omogućuju pogon na sve kotače. Ovdje masa raste do 2673 kg, a najveća brzina do 230 km/h. Upravo te snažnije izvedbe donose i kamere umjesto bočnih retrovizora, rješenje koje baš nije omiljeno u Europi, ali ga sve češće viđamo na kineskom tržištu.

image

AUDI E7X

AUDI

Dizajnerski, serijski E7X vrlo je blizu nedavno prikazanom konceptu. Prednji dio gotovo je identičan E5 Sportbacku, a na krovu se ističe modul koji upućuje na lidar i napredne sustave pomoći u vožnji. To nije slučajno jer kineski kupci takvu tehnologiju doživljavaju kao nužan dio premium paketa, čak i važniji od samog imena marke.

image

AUDI E7X

AUDI

I upravo tu leži srž priče. AUDI E7X neće doći u Europu. On je razvijen isključivo za Kinu, gdje Audi kroz joint venture projekte, produžene limuzine i sada potpuno novu podmarku testira granice dizajna, tehnologije i identiteta. Bez prstenova, bez klasičnog Audijeva DNK kakvog poznajemo, ali s jasnim ciljem - ponuditi velik, luksuzan i tehnološki impresivan električni SUV točno prema ukusu kineskih kupaca. Cijena za E7X još nije objavljena, no ne sumnjamo da će biti osjetno manja od onoga što smo za Audi navikli u Europi. Model bi na tržište trebao stići iduće godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 11:32