Nakon plug-in hibridnog Eclipse Crossa, Mitsubishi je predstavio novu generaciju ovog modela, i to uz pomoć "trika" koji ej u Europi postao već klasičan i prepoznatljiv način njihovog poslovanja. Kao i mnogi drugi Mitsubishi modeli za Europu, ovaj auto je zapravo Renault. Novi Eclipse Cross je prerađeni Renault Scenic E-Tech Electric s japanskom maskom, detaljima i značkom s tri dijamanta. Time postaje tek drugi električni model ove marke na našem kontinentu nakon legendarnog malenog i-MiEV-a.
Da se radi o Renaultu u novom ruhu jasno je na prvi pogled. Silueta, linija krova i vrata identični su Scenicu, no Mitsubishi je uložio dodatni trud da prednjem i stražnjem dijelu podari vlastiti karakter. Prednja svjetla dijele osnovnu formu s francuskim modelom, ali dnevna LED svjetla u horizontalnim crtama, nova maska i redizajnirani odbojnik daju mu dozu samostalnosti.
Straga su svjetla u osnovi također Scenicova, ali dobivaju Mitsubishi-jevu razigranu unutarnju grafiku i crnu spojnu traku preko poklopca prtljažnika. Čak je i sama karoserijska preša za stražnja vrata posebno modificirana kako bi se na dio dodala karakteristična udubina iznad logotipa – detalj koji pokazuje da Japanci ipak nisu htjeli ostati samo na "lijepljenju svojih znački".
S dimenzijama od 447 centimetara dužine i 157 cm visine te s međuosovinskim razmakom od 288 cm, Eclipse Cross stoji rame uz rame sa Scenicom. Prtljažnik od 545 litara (do 1670 s preklopljenim sjedalima) i vučna sposobnost do 1100 kilograma čine ga funkcionalnim obiteljskim SUV-om.
Ispod karoserije krije se identična tehnika kao i Scenicu. Osnovna verzija koristi bateriju od 60 kWh i elektromotor od 170 KS, dok snažniji model kombinira 87 kWh i 220 KS za doseg do 600 kilometara. Slabija verzija stiže nešto kasnije, a prema podacima iz Renaulta Scenica trebala bi omogućiti oko 430 kilometara autonomije.
U unutrašnjosti nema iznenađenja, svaki prekidač i svaki zaslon identični su onima na Scenicu, jedina razlika su logotip na volanu, presvlake sjedala i neke obloge.
Cijene za sada nisu objavljene, ali očekuje se da će biti vrlo bliske Renaultovim. Za usporedbu Scenic u Hrvatskoj košta od 40.990 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....