SVJETSKA PREMIJERA

Početak velike električne ofenzive: Ovo je novi Renault Trafic E-Tech Electric

Glavna "tehnološka atrakcija" je 800-voltna arhitektura koja omogućuje punjenje od 15 do 80 posto u približno 20 minuta

Renault Trafic E-Tech Electric

 Renault
Glavna "tehnološka atrakcija" je 800-voltna arhitektura koja omogućuje punjenje od 15 do 80 posto u približno 20 minuta

Renault je predstavio novi Trafic Van E-Tech Electric, prvog predstavnika nove generacije potpuno električnih lakih dostavnih vozila marke Renault. Model označava početak velike električne ofenzive francuskog proizvođača u profesionalnom segmentu.

image

Renault Trafic E-Tech Electric

Renault

Trafic E-Tech Electric razvijen je na novoj "skateboard platformi" s motorom smještenim straga kako bi se maksimizirao teretni prostor i poboljšala okretnost u gradu. Verzija s NMC baterijom nudi do 450 km dosega prema WLTP-u, dok LFP baterija donosi oko 350 km i ciljano je namijenjena urbanim flotama. Glavna "tehnološka atrakcija" je 800-voltna arhitektura koja omogućuje punjenje od 15 do 80 posto u približno 20 minuta, što je još uvijek prava rijetkost u segmentu dostavnih vozila. Električni motor razvija 204 KS i 345 Nm, a Renault se pohvalio i krugom okretanja jednakim onome u Cliju, što je važan adut u gustom gradskom prometu.

image

Renault Trafic E-Tech Electric

Renault

Ponuda uključuje dvije karoserijske izvedbe: L1 dugu 4,87 metara i L2 dugu 5,27 metara. Obje nude 1,92 metra širine, 1,90 metara visine i teretni volumen od 5,1 odnosno 5,8 kubičnih metara te su dovoljno niske (190 cm) da ulaze u podzemne garaže. Dizajn je izrazito moderan, s kratkim prednjim prevjesom, glatkim monovolumenskim proporcijama, novim 3D stražnjim svjetlima i osvijetljenim Renaultovim znakom, što je prvi put viđeno na jednom furgonu marke.

image

Renault Trafic E-Tech Electric

Renault

Unutrašnjost kombinira funkcionalnost i tehnologiju te donosi 10-inčne digitalne instrumente i 12-inčni infotainment nagnut prema vozaču, dok su sjedala presvučena u sivo-plavu tkaninu s kontrastnim šavovima. Navigacija uzima u obzir dimenzije i opterećenje vozila kako bi izbjegla rute neprikladne kombijima, a integrirani planer punjenja predlaže optimalne stanice za punjenje. Ampereova SDV arhitektura omogućuje bežične nadogradnje, a vozilo je pripremljeno za funkcije V2L i V2G, čime Trafic može poslužiti i kao mobilni izvor energije na terenu.

image

Renault Trafic E-Tech Electric

Renault

Proizvodnja počinje krajem 2026. u francuskom Sandouvilleu, gdje se sklapa i izvedba s motorima na unutarnje izgaranje. Nakon klasičnog kombija stižu i izvedbe šasija, kiper, platforma te furgon.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 00:30