Minijeva obitelj sada broji četiri vrlo različita člana te niz verzija kojima marka ispunjava zahtjeve širokog kruga kupaca. Ohrabren uspjehom moderne reinkarnacije Minija kojim je nadmašio sva očekivanja, BMW je posljednjih godina znatno proširio ponudu tog gradskog premium automobila. Prva generacija, primjerice, bila je dostupna isključivo kao hatchback ili kabriolet, a od druge su postupno stizale nove verzije.
ADAC-ov poligon
Pomalo kontroverzni Clubman bio je prva i najneobičnija verzija koja je s neparnim brojem vrata i dužom karoserijom nudila više prostora za putnike, veću praktičnost, ali i voluminozniji prtljažnik. Odnedavno je dostupan i SUV naziva Countryman, najveći model dosad, koji je ujedno prvi dostupan s pogonom na sve kotače. Iako puristi vjerojatno nisu osobito oduševljeni ovakvim širenjem ponude, nema sumnje da se Mini s četiri vrlo različita modela približio širem krugu kupaca. Taj krug će krajem ove godine biti dodatno proširen Minijem Coupe koji će biti vizualno, ali i u vožnji dosad najdinamičniji model u ponudi.
Na prošlotjednoj prezentaciji u okolici Münchena imali smo priliku isprobati sve aktualne izvedbe Minija te se uvjeriti u njihove različitosti. Osim vožnje povremeno prilično brzim otvorenim cestama, imali smo priliku sve Minije voziti na posebnom poligonu ADAC-a (njemačkoj inačici HAK-a), sudjelovati u natjecanju štedljive vožnje te se provozati u replici legendarnog Minija koji je tijekom 60-ih godina prošlog stoljeća bio jedna od glavnih relijaških zvijezdi. Mini hatchback i kabriolet očekivano su osjetno najzabavnije verzije za vožnju koji su ponajprije namijenjeni mladim vozačima kojima neće smetati nedostatak prostora za putnike na stražnjim sjedalima ili za prtljagu.
Najnoviji član obitelji
Prostraniji Clubman gotovo je jednako dinamičan u vožnji, ali više od užitka u vožnji ističu se veća ponuda prostora te izraženija udobnost postignuta, među ostalim, nešto dužim međuosovinskim razmakom. Kod vožnje Countrymana dominiraju visoki položaj sjedenja, veće odstojanje od tla i pogon na sve kotače koji kod vožnje po šumskim putevima ili na skliskim podlogama pružaju veću iskoristivost i bolju trakciju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....