Kad pomislite da Tesla Cybertruck više ne može izgledati bizarnije, pojavi se Mansory. Njemački tuner, poznat po tome da profinjene automobile pretvara u egzotičnu paradu kiča, odlučio je da je Cybertruck, već sam po sebi kontroverzan, ipak previše običan. Rješenje? Karbonski oklop, 26-inčne felge i stražnji kraj inspiriran Ferrarijem. Upoznajte Cybertruck Elongation Evo.
Ako vam je osnovni Cybertruck izgledao kao prototip oklopnog vozila za distopijsku budućnost, pričekajte da vidite ovu verziju. Mansory je odlučio presvući cijeli pick-up u kovanom karbonskom vlaknu. Da, čak i dijelove koje nitko normalan ne bi dirao. Prednji kraj dobio je novu haubu i masivnu masku, tu su i nova LED svjetla, a uzorak karbona toliko je upadljiv da izgleda kao da je netko prosuo tintu po autu.
Pod proširenim blatobranima (naravno, također od karbona), nalaze se kotači od 26 inča, jer valjda veće nisu mogli pronači. Svi aerodinamični dodaci možda izgledaju funkcionalno, ali budimo realni: Cybertruck nije automobil koji skidati vremena kruga na Nürburgringu, tako da nemaju previše praktičnog smisla.
Stražnji dio je priča za sebe. Mansory je uzeo inspiraciju s Ferrarija FXX-K i dodao dva krilca koja, na pravom trkaćem automobilu, imaju smisla. Na Cybertrucku? Jedina svrha im je da vlasniku pomognu oko ega. Novi difuzor i osvjetljeni Mansory logo upotpunjuju ludi izgled, kako ne bi bilo dvojbe tko je odgovoran za ovu karbonsku ekstravaganciju.
Kabina je ostala ista kao na prvoj Mansory preradi Cybertrucka: crna, bijela i jarko žuta koža, odnosno kombinacija koja privlači pažnju i "iz svemira".
Ako se pitate tko će ovo uopće kupiti, odgovor je jednostavan. Dok je Cybertruck u SAD-u nakon prvotnog "hypea" izgubio velik dio sjaja, u zemljama Bliskog istoka situacija je potpuno drugačija. Tamo gdje automobili nisu samo prijevozno sredstvo, nego i statusni simbol, Cybertruck je gotovo savršen proizvod. Njegov futuristički izgled, dimenzije koje zasjenjuju sve ostalo na cesti i aura ekskluzivnosti savršeno se uklapaju u svijet u kojem je luksuz demonstracija moći, a ne diskrecije. Stoga ovo ima smisla za kupce u Dubaiju, Rijadu ili Dohi, koji žele nešto što nitko drugi nema i koji neće pitati koliko košta punjenje ili koliko traje popravak karbonskog blatobrana. Za Mansory, koji živi od klijenata željnih ekscesa i personalizacije, ovo je tržište obećano.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....