SIMBOL ZA LJUBAV

Golf je jedan od najčešćih auta u Bosni i Hercegovini: Zašto ga susjedi toliko vole?

Od jedince, pa do nove osmice, Volkswagenov narodni kompakt jedan je od najučestalijih prizora na prometnicama Bosne i Hercegovine

Volkswagen Golf 2

 N1 BiH

Od jedince, pa do nove osmice, Volkswagenov narodni kompakt jedan je od najučestalijih prizora na prometnicama Bosne i Hercegovine. Do ratnog razdoblja i proizvodio se u Sarajevu, a u ranom razdoblju spašavao ljudske živote. Danas je mnogima simbol za ljubav.

N1 BiH je razgovarao s Amarom Bašićem, koji je svog Golfa naslijedio od oca. Riječ je o seriji 2, iako je opremljen nekim dijelovima iz trojke i četvorke, zbog čega je jedinstven. Amar ga održava i svakodnevno vozi.

“Ja inače vozim Volkswagena u privatne svrhe, mlađeg 25 godina, koji nema nikakve razlike u tehničkoj ispravnosti u odnosu na ovog Golfa koji je 1985. godište. Čak i kad sam bio na tehničkom pregledu, posljednji put u srpnju, ljudi kažu da nisu vidjeli bolje kočnice na autu”, rekao je Amar za N1 BiH.

Ponosni vlasnik je objasnio zašto mnogi smatraju da su starije generacije i danas dobri automobili, što dokazuje činjenica da se voze svakodnevno. "Prvo - jeftino je održavanje. Jedan običan Golf nije bio skup za održavati. Najosnovnije: Mijenjanje ulja, kočnica, pakni, to je bilo jeftino. Zatim su i kotači i gume također bili jeftini. Znamo poznate priče iz rata, kako su sipali ulje i vozili tog istog dizela kojeg ja imam".

image

Volkswagen Golf (ilustracija)

N1 BiH

“Golf je narodni auto, generacije su uz njega odrastale, pouzdan je i malo se kvari”, rekao je vlasnik automehaničarske radnje Adnan Dedagić, koji i sam obožava njemački model. “Ja inače volim Golfa i uvijek imam jednog Golfa ispred kuće. U malo lošijem stanju ili boljem, uglavnom, što bi jedan moj drug rekao ‘Golf je ikona našeg podneblja’, Balkana. Tako da bi pred svakom kućom trebao biti jedan Golf 2 ili 1, kao neka uspomena na neko vrijeme”.

image

Volkswagen Golf 2

N1 BiH

Osamdesetih godina je u bivšoj državi bio nekakva vrsta statusnog simbola. Svi su ga željeli, a vozili su ga samo oni bolje imovinske situacije. Četrdeset godina kasnije, Golfovi iz osamdesetih prava su atrakcija na cestama, skupljaju ih i kolekcionari, dok ih neki koriste na dnevnoj bazi. Adnan kaže da Golf ipak ima jedan dio koji se najbrže kvari. Prema njemu je to - vozač.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 19:57