StoryEditor
VOZILI SMO

Harley-Davidson Sport Glide 2018: tehnologija dostojna bajkerskog raja

Na savršenim cestama Tenerifea vozili smo križanca kojim se može ugodno krstariti i odlučno pojuriti kroz zavoje
 Harley Davidson

Sve za slobodu, sloboda svima (all for freedom, freedom for all). Novi slogan Harley-Davidsonove kampanje mnoge bi države ugradile u svoj ustav kao prvi i neoborivi članak. 
Harley-Davidson, ponos slobodne Amerike (voli ga isticati i Trump), najveći i najpoznatiji moto-brend u svijetu (u SAD-u drže polovicu tržišta motocikala), pod tim geslom vodi opsežnu kampanju kojom planiraju bitno povećati moto-populaciju i približiti atraktivne dvokotače što većem broju ljudi.
nova generacija Krajnji cilj projekta “Next Generation” je povećati tržište za četiri milijuna novih vozača ‘harleyjevaca’ (dvije u Americi i dvije po svijetu). U tu svrhu zadali su si desetogodišnji plan da do 2027. godine na ceste izbace 100 novih H-D modela i dio tog milenijskog pothvata je novi Sport Glide za 2018. godinu.

 

Foto: Harley Davidson

Sport Glide deveti je u nizu potpuno novih modela u kojem su H-D inženjeri spojili najbolje karakteristike dosadašnjih Softail i Dyna modela s idejom da u jednom motociklu objedine sportske cruiser, touring i gradske karakteristike. Ili pojednostavljeno, Sport Glide namijenjen je onome tko se zbog potreba posla mora probijati kroz gradske kolone, vikendom ga želi raspuhati na otvorenoj cesti, a sa suvozačicom bi se želio uputiti i na duža putovanja. Pritom može osjetiti uzbuđenje sportske crousing vožnje, jer mala sportska maskica daje dovoljnu zaštitu za prsa i tijelo, ali ostavlja osjećaj vjetra u kacigi, a može se skinuti jednim potezom (klikom) za tridesetak sekundi. Toliko treba i za skidanje bočnih kofera za duža putovanja i za minutu moćni touring model postaje agresivni custom model s odlikama sportskog motora.
Sport Glide je zahvaljujući naprednom okviru i suspension vilici, s podesivim stražnjim ovjesom s monoamortizerom, vrlo upravljiv i ugodan za vožnju (prednji kotač od 18 inča, zadnji 16), uz Michelin Pilot gume (130 prednja, 180 zadnja), na kojem ni prosječan vozač bez prevelikog iskustva neće osjetiti da “jaše monstruma” težeg od 300 kg.
pouzdane kočnice Naprotiv, s pouzdanim kočnicama, uz obavezni ABS, osjećat će se i moćno i sigurno na novom, vrhunskom Milwaukee-Eight 107 stroju (1745 cc) koji ubrzanja jamči na malom broju okretaja (već od 2750). Prilagodba prosječnom vozaču izvedena je i niskim sjedalom (680 mm) na kojem će udoban položaj pronaći i niži vozači i dvometraši.
Vrhunski H-D novitet promoviran je, kako i dolikuje snazi brenda, u bajkerskom raju, na vjetrovitim cestama Tenerifea gdje su se mogle isprobati sve blagodati Sport Glidea - uspon i spust kroz zavoje i serpentine među vulkane na 2000 m, kao i vožnju panoramskom cestom uz ocean do manevriranja kroz turističku gužvu strmim i uskim uličicama lokalnih naselja.
stogodišnjak Neponovljivi osjećaj pojačavaju pogledi turista koji su koristili svaku priliku za fotografiranje motora koji ostavljaju bez daha i zvukom i izgledom. Ako im se može pronaći minus, onda je to što se nakon vožnje na takvom remek-djelu, nije lako vratiti na “obični” motocikl. Potvrda da “stogodišnjak” iz Milwaukeeja u svom milenijskom projektu vidi i Hrvatsku je u tome što su među novinarima iz Kanade i Europe na prezentaciju svog dosad najambicioznijeg modela pozvali i jedan naš medij.
To zadovoljstvo, kao i uvijek kad je H-D u pitanju, ima svoju cijenu - u Americi je to 19.000 dolara, a u Hrvatskoj sa svim davanjima i nametima 165.000 kn. U ponudi su tri raspoložive boje - crna, srebrna i tamno-crvena.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. lipanj 2020 18:59