
Česte su usporedbe među narodima u različitim aspektima. Pa tako možemo naći članke o prosječnoj visini ili stupnju inteligencije. Isto tako stupnju visokoobrazovanost, stupnju pretilosti ili higijenskim navikama. No jeste li se ikad zapitali gdje su vozači najbolji. U kojoj su državi osobe iza upravljača najvještije otkriva Compare the Market.
Baš tu studiju proveo je australski internetski portal Compare the Market. Dakle, gdje su vozači najbolji? Prilikom provedbe studije uzet je u obzir zakonodavni i infrastrukturni okvir s kojim se vozači suočavaju na svakoj lokaciji, a koji izravno utječe na to kako bi se trebali ponašati za volanom. Sljedeći faktori su uzeti u obzir:
- Prisutnost na društvenim mrežama: postotak objava na društvenim mrežama koje su bile pozitivne o vožnji tijekom protekle godine
- Ograničenje alkohola u krvi: maksimalno dopuštena količina alkohola u krvi tijekom vožnje, mjerena u g/l
- Smrtni slučajevi u prometu: procijenjena stopa smrtnih slučajeva u prometu na 100.000 ljudi
- Ograničenje brzine: maksimalna brzina unutar zemlje
- Kvaliteta cesta: Provedeno je istraživanje s pitanjem: „U vašoj zemlji, kakva je kvaliteta (opseg i stanje) cestovne infrastrukture?“ Rezultat se kretao od 1 do 7.
- Indeks prometa: indeks koji mjeri vrijeme potrebno za dolazak na posao, prometne gužve i procijenjenu potrošnju CO2, između ostalih parametara.
Uzimajući sve to u obzir, sastavljen je popis zemalja s najboljim vozačima:
1. JAPAN
2. NIZOZEMSKA
3. NORVEŠKA
4. ESTONIJA
5. ŠVEDSKA
6. AUSTRIJA
7. ŠVICARSKA
8. ŠPANJOLSKA
9. SINGAPUR
10. PORTUGAL
Japan zauzima prvo mjesto zbog jedne od najnižih dopuštenih razina alkohola u krvi (0,3 g/l), pozitivne prisutnosti na društvenim mrežama i infrastrukture. Nadalje, osam od 10 najboljih zemalja za vožnju su europske.
Također je utvrđena i rang-lista zemalja s najgorim vozačima na svijetu:
1. TAJLAND
2. PERU
3. LIBANON
4. INDIJA
5. MALEZIJA
6. ARGENTINA
7. SAD
8. TURSKA
9. KANADA
10. BRAZIL
Tajland je najgori zbog najvećeg broja smrtnih slučajeva u prometu godišnje: 32 na 100.000 stanovnika. Na lošu poziciju Turske utječe ograničenje brzine od 140 km/h.
Komentari
0