Sada jedan takav automobil traži novog vlasnika, jer je rijetki Porsche 911 Turbo Cabriolet (993), tajno izrađen po posebnoj narudžbi, u prodaji. Porsche nikada nije ponudio javnosti kabriolet verziju modela 911 Turbo nakon što je serija G 3.3 prestala s proizvodnjom 1989. godine. No, putem svog programa Sonderwunsch, tajno je izgradio 14 jedinica modela 911 Turbo generacije 993 za jednog čovjeka: Fritza Haberla, direktora Porscheova salona MAHAG u Münchenu.
Priča se da je Haberl prvi put vidio standardni 993 kabriolet na Ženevskom salonu automobila 1994. godine i obratio se Porscheovim čelnicima s prijedlogom za ograničeno izdanje Turbo verzije, idejom koja će tiho dovesti do jedne od najekskluzivnijih varijanti 911 ikad proizvedenih.
Čelnici Stuttgarta pristali su, ali uz jedan uvjet: da se Haberl obveže kupiti najmanje deset primjeraka. On ih je naručio ne deset, već 14, devet s volanom na lijevoj strani i pet s volanom na desnoj strani. Ovaj rijetki Porsche 911 Turbo (993) ponuđen je na aukciji tvrtke Iconic Auctioneers. To je deseti ikad proizvedeni primjerak i, da bi ekskluzivnost bila još veća, jedan je od samo pet primjeraka s volanom na desnoj strani i nikada nije ponuđen široj javnosti.
Finiširan je u prekrasnoj ljubičastoj boji, prešao je samo 13.297 kilometara otkako je napustio Porscheovu tvornicu 1995. godine. Ispod stražnjeg poklopca nalazi se Porscheov 3,6-litreni turbo M64 šesterocilindrični motor, posuđen iz starijeg modela 964, koji proizvodi 360 KS i uparen je s peterostupanjskim ručnim mjenjačem Turbo 3.6.
Automobil dijeli mnoge iste panele karoserije kao i 993 Turbo, ali također uključuje stražnji spojler s modela 964 Turbo S 3.6. Ova mješavina komponenti objašnjava se činjenicom da je Haberl naručio automobile prije nego što je Weissach završio razvoj Turbo Coupéa generacije 993, pa su se odlučili za korištenje starijeg motora. Aukcijska kuća procjenjuje prodajnu cijenu na 920.000 eura, plus provizija za kupca od 12,5 posto i PDV. Stoga bi konačna cijena mogla premašiti milijun eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....