tuning

Kalmar Automotive RS6 poput terenca: Osjećaj Dakara u starom Porscheu 911 996

Za one koji žele više, Kalmar nudi adaptivne amortizere koji se prilagođavaju površini i nagibu

Kalmar Automotive RS6

 Kalmar

uAko ste oduševljeni novim Porscheom 911 Dakar, ali nemate 222.000 eura pri ruci, ili ste saznali da je već rasprodan, sada imate alternativu iz Danske. Kalmar Automotive je podigao letvicu s modelom 911 iz serije 996. Njegovo ime zvuči poznato kao Audi: RS-6.

image

Kalmar Automotive RS6

Kalmar

Inspiriran originalnim Kalmar RS - što označava "Rally Special" - RS-6 se, kao što je već spomenuto, temelji na Porscheu 911 generacije 996. S obzirom na to da cijene za 964 i 993 i dalje rastu, RS-6 nudi pristupačniju opciju za ulazak u svijet vožnje, tvrdi Kalmar.

Cilj je bio stvoriti vozilo s terenskim sposobnostima, zadržavajući visoku praktičnost, upotrebljivost i dinamiku vožnje sličnu njegovim izvornim zračno hlađenim rođacima. Nakon 12 mjeseci testiranja, RS-6 je konačno debitirao u siječnju, gdje su potencijalni kupci pozvani da ga isprobaju na različitim terenima, uključujući snijeg, led i smrznuta jezera Laponije, na temperaturama do -35°C.

image

Kalmar Automotive RS6

Kalmar

Unatoč impresivnim terenskim sposobnostima, 1440 kg težak Kalmar RS-6 dizajniran je da se ponaša kao visoka, ali sportski automobil, sposoban voziti ledom, prelaziti teške planinske prijevoje, suhe pustinje ili voziti brzo.

Svaka RS-6 pretvorba je prilagođena prema željama kupca. Srce ovog vozila je originalni, prepoznatljivi i pouzdani vodom hlađeni Porsche boxer motor koji je doradio Mezger. RS-6 može biti baziran na Carrera 2, Carrera 4 ili Turbo verzijama generacije 996, i dostupan je s lijevim ili desnim volanom te s ručnim ili Tiptronic mjenjačem sa šest stupnjeva.

Snaga počinje od minimalnih 300 KS kao standardne opreme, s opcijama za podešavanje koje omogućuju više od 500 KS. Prilagođeni diferencijal s ograničenim proklizavanjem za dodatnu trakciju je standard.

image

Kalmar Automotive RS6

Kalmar

Kalmar RS-6 dolazi s jedinstvenim, robusnim ovjesom koji uključuje "obrnute" prednje amortizere za veću pouzdanost, i 80 milimetara povećanom razmaku od tla, što rezultira ukupnim razmakom od tla od 210 milimetara - istim kao kod E2 generacije Porsche Cayenne-a.

Kalmar Automotive nudi prilagodljive amortizere, komplet opruga, bolje gornje ležajeve, čahure, poboljšana pogonska vratila i podupirač, kombinirajući se za upravljanje ekstremnim nagibima i pokretima skretanja. Na svakom uglu nalaze se lagani, uski aluminijski naplatci od 6x16 inča, upareni sa Michelin zimskim gumama s čavlima za sve terene ili Svjetsko prvenstvo u reliju.

image

Kalmar Automotive RS6

Kalmar

Za one koji žele više, Kalmar nudi adaptivne amortizere koji se prilagođavaju površini i nagibu, uz elektronski kontrolirano naginjanje karoserije. Ostale opcije uključuju hidraulične podizne amortizere koji omogućuju smanjenje visine vožnje za 50 mm za vožnju po cesti, pretvarajući RS-6 iz snažnog terenskog vozila u sportski automobil u nekoliko sekundi.

image

Kalmar Automotive RS6

Kalmar

Za one koji planiraju ekstremne avanture, oprema uključuje krovni komplet za preživljavanje s kanisterima i držačem rezervnog kotača, kao i snažnu LED pomoćnu svjetiljku, standardno. Sve aspekte vozila je moguće prilagoditi prema željama kupca, uključujući vanjski dizajn.

image

Kalmar Automotive RS6

Kalmar

Standardna zaštita donjeg dijela vozila debljine 5-8 milimetara s dodatnim štitom za prednje vodeno hlađene sustave dio je standardnog paketa.

Iznutra su uklonjeni suvišni elementi poput dekorativnih elemenata i materijala za zvučnu izolaciju, zamijenjeni ciljanim poboljšanjima. Recaro sportska ili trkaća sjedala i stražnji sigurnosni kavez pružaju dodatnu sigurnost.

Oprema specifična za natjecanje kao što je puni sigurnosni kavez, fly-off ručna kočnica i sustav mjerenja vremena Trip Master dostupni su kao opcije.

Zahvaljujući većem broju dostupnih modela 996, automobili za donaciju su lako dostupni po nižoj cijeni. Cijene za seriju RS-6 počinju od 45.000 eura plus porezi i troškovi za vozilo donatora.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. travanj 2024 21:58