BMW X7 se ne prodaje kao legitiman model M odjela, ali to nije spriječilo njemačkog stručnjaka za tuning Manhart Performance da učini X7 M još boljim.
Konačan rezultat Manhart naziva MHX7 650 i temelji se na trenutnom X7 M50i. Iz tvornice, X7 M50i izlazi sa 4,4-litrenim V8 motorom s dva turbopunjača sposobnim za 530 KS i 750 Nm okretnog momenta. Manhart je podesio ECU, uklonio standardne filtere za čestice benzina i ugradio novi sportski ispušni sustav s upravljanjem ventilima i četiri ispušne cijevi od karbonskih vlakana.
Rezultat je X7 koji sada proizvodi 650 KS i 920 Nm okretnog momenta. Iako tuner nije predstavio brojke ubrzanja, nema sumnje da će se MHX7 650 pokazati bržim od standardnog modela, a vjerojatno i bržim od Alpine XB7 koja ima 621 KS i 800 Nm okretnog momenta.
Na velikom bavarskom SUV-u napravljen je i niz vizualnih modifikacija, uključujući set novih retrovizora, stražnji difuzor i prednji razdjelnik s aerodinamičnim krilima, sve od karbonskih vlakana. Manhart je također odabrao mat crnu boju za vanjštinu na koju je primijenio niz svijetlih zlatnih akcenata.
Vizualne promjene zaokružuju set naplataka s Y-krakom omotanih u gume dimenzija 295/35. Također su postavljene nove spojne šipke kako bi se visina vožnje smanjila za približno 25 milimetara. Detalji o cijenama još nisu poznati.