Kad pomislimo na Rimca, najčešće zamišljamo sjajnu budućnost automobilske industrije, električne hiperautomobile, napredne tehnologije i nevjerojatne performanse. No, put do titule tehnološkog vizionara i direktora Bugatti Rimca, Mate Rimac je započeo puno skromnije: s BMW-om E30 iz 1983. i pokvarenim motorom.
Iz te skromne početne točke nastao je “Zeleni monstrum”, prvi Rimčev električni automobil. Bio je to prepravljen E30 s čak 600 KS, koji je još 2011. nosio titulu najbrže ubrzavajućeg električnog automobila na svijetu. Bila je to najava jednog drukčijeg pristupa – onog koji spaja entuzijazam i inovaciju, bez obzira na resurse.
S vremenom je Rimac postao strastveni kolekcionar, osobito kad je riječ o BMW-ima. U njegovoj garaži redom su se pojavljivali legendarni modeli: M5 E39, M3 E30 Sport Evolution, Z4 M Coupe, M3 CSL E46, pa čak i M6 E64 s V10 motorom. Svaki od njih je dokaz da su emocije i vozačko iskustvo za Rimca jednako važni kao i tehnologija. No, jedan automobil u njegovoj kolekciji posebno iznenađuje, i nosi drugačiju značku.
Riječ je o Volkswagen Golfu R32 pete generacije, u peterovratnoj verziji i s DSG mjenjačem. U vrijeme svog izlaska, R32 je bio vrh ponude: atmosferac sa 6 cilindara u VR rasporedu, pogon na sve kotače i duboki zvuk koji je odudarao od klasičnih GTI-ja. Mate Rimac nije ga samo kupio iz nostalgije, on ga svakodnevno vozi. Njegov ključ, zanimljivo, ne razlikuje se previše od onog koji pokreće Bugatti Veyron.
Iako je zadovoljan s Golfom kakav jest, Rimac vjeruje da bi mu „restomod“ pristup dao novi život. Njegova ideja: modernizirati unutrašnjost, poboljšati kvalitetu materijala i dodati suvremenu povezivost. Rezultat bi, prema Mati bio savršen spoj klasičnog hot hatcha i današnjih očekivanja, auto koji bi, kako sam kaže, bio "nevjerojatan".
Takva filozofija prožima sve što Rimac radi. Kada mu je Volkswagen Grupa ponudila da preuzme Bugatti, već su imali plan, električni SUV kao nasljednika Chirona. Rimac je rekao ne.
Umjesto toga, odabrao je stvoriti Tourbillon, novi hiperautomobil s atmosferskim 8.3-litrenim V16 motorom, hibrid, ali onaj koji više podsjeća na trkaći auto nego na Prius.
Rimac nije jedini takav među izvršnim direktorima. Christian von Koenigsegg čuva svoju prvu Mazdu MX-5 i kaže da bi u nju natočio posljednje "gorivo na svijetu". Novi šef Nissana, Ivan Espinosa, svakodnevno dolazi na posao u vlastitom Nissan Z-u, a legendarni šef Toyote Akio Toyoda svakodnevno vozi i testira Toyotine sportske modele te se natječe u utrkama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....