AKTUALNO

Najskuplji Citroen 2CV na svijetu u potpunosti je izrađen od drva i upravo je prodan za 210.000 eura

Iako su kabriolet krov i presvlake izrađeni od tkanine, sjedala koja se mogu ukloniti čak su opremljena drvenim letvicama

1955. Citroen 2CV (drvo)

 Rouillac

Službeno je, najskuplji Citroen 2CV svih vremena zapravo uopće nema originalnih dijelova. Ovaj potpuno funkcionalni primjerak, s karoserijom koja je u potpunosti izrađena od drva, prodan je za rekordnih 210.000 eura, oborivši prethodni rekord za oko 40.000 eura.

image

1955. Citroen 2CV (drvo)

Rouillac

Automobil je prodan na Rouillacovoj 35. aukciji u Château d’Artignyju, u blizini Toursa u Francuskoj. Inspiriran Citroenom 2CV iz 1955., njegovu je karoseriju izradio stolar Michel Robillard od raznih stabala voća, uključujući trešnju, krušku i jabuku.

image

1955. Citroen 2CV (drvo)

Rouillac

Automobil je stvorio majstor iz ljubavi, koji je počeo raditi na njemu 2011. Ukupno je proveo 5000 sati konstruirajući automobil. Ipak, vještina obrade drveta nadilazi ono što se jednostavno može pronaći izvan nje. Ploča, upravljač i ostali elementi interijera također su izrađeni od drveta.

Iako su kabriolet krov i presvlake izrađeni od tkanine, sjedala koja se mogu ukloniti čak su opremljena drvenim letvicama. Nije jasno hoće li biti udobna kao sjedala u originalnom automobilu, ali morate cijeniti koliko se Robillard potrudio.

image

1955. Citroen 2CV (drvo)

Rouillac

Iako se službeno zove 2CV, zapravo ga pokreće 602 cc dvocilindrični zrakom hlađen motor koji je proizašao iz 3CV. U međuvremenu, automobil se temelji na šasiji Citroena Dyanea iz 1969. (koja je bila gotovo identična modelu 2CV).

image

1955. Citroen 2CV (drvo)

Rouillac

Taj motor i šasija znače da se automobil zapravo može voziti, a navodno može postići maksimalnu brzinu od 80 km/h. Unatoč tome, trenutno nije registriran za prometnice, pa se uglavnom vozi po travnjacima autosalona. Čak i ta mala količina vožnje uskoro bi se mogla usporiti, jer je rekorder koji je kupio ovaj "2CV", Jean-Paul Favand, osnivač Musée des Arts Forains (što u prijevodu znači muzej sajamske umjetnosti), gdje je očekuje se da će biti prikazan.

image

1955. Citroen 2CV (drvo)

Rouillac

Iako se Robillard odlučio rastati od svog 2CV-a, nije odustao od koncepta drvenih automobila. Sada planira raditi na Citroenu DS21 Decapotable Chapron, za koji se nada da će završiti na vrijeme za 70. godišnjicu DS-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. travanj 2024 12:52