MARKTINŠKI ODJELI VELIKANA U AKCIJI

OBRAČUN NA TWITTERU: BMW urnebesnom šalom spustio Mercedesu, no ni u Mercedesu im nisu ostali dužni – evo njihovog odgovora!

BMW USA Instagram

 

Pravila oglašavanja u SAD-u su nešto drugačija nego u Europi, pa se tako najpopularniji brendovi često međusobno nadmeću s odličnim i upečatljivim „prozivkama” i šalama. Vjerujemo kako su vam epizode s jumbo plakatima između BMW-a i Audija dobro poznate, a ovaj vikend dogodio se novi slučaj koji će se neko vrijeme prepričavati. Naime, BMW USA je na Instagramu postavio sliku u kojoj se vidi Mercedesova E-klasa AMG koja je prekrivena ceradom s obrisima BMW-a M5 uz opsi: „Noć je vještica, vrijeme kada se svatko može prerušiti u svog omiljenog superjunaka”.

 

Naravno, slika se brzinom svjetlosti proširila internetom, no ni u Mercedesu im nisu ostali dužni. Naime, na Twitteru su objavili svoj odgovor BMW-u: „Ova vam je dobro – prilično zastrašujuć kostim, posebno masivni bubrezi sprijeda...”

 

Jasno, aludirali su pritom na trend sve većim prednjih „bubrega” koji su čini se kod svakog novog bavarskog modela sve veći, a s novim BMW-om M4 stvari bi trebale otići na novu razinu, što dokazuje špijunska slika snimljena u proizvodnim pogonima BMW-a:

Instagram
 

U svakom slučaju, ovakvi „marketinški obračuni” zabavljaju korisnike interneta ali i potencijalne kupce, a na kraju krajeva riječ je o odličnoj promociji za oba brenda...

Izdvajamo

Iz drugih medija