ČISTA EGZOTIKA

Ovakvog nije imao ni Kerum! Na prodaju jedan od šest ručno izrađenih Maybacha 57S Coupe

Maybach i Xenatec imali plan izraditi 100 do 200 coupe verzija, no zbog očajne prodaje limuzine izrađeno je tek 6 primjeraka coupea
Xenatec Coupe
 Auto Leitner

Već smo nekoliko puta predstavljali automobile iz ponude nizozemskog trgovca polovnim luksuznim i sportskim automobilima Auto Leitnera , a sada je u ponudu ponovo stiglo nešto doista rijetko i vrijedno pažnje. Automobil je jednostavno opisan kao - Maybach 57S Coupe, "Zenith" plave boje s prijeđenih tek 7369 kilometara, a izrađen je 2008. godine.

image
Xenatec Coupe
Auto Leitner

Međutim, iza ovog šturog opisa automobila krije se prava priča, a riječ je o istinskoj egzotici. Priznajte, možda sad prvi put gledate u jedan Maybach coupe, a istini za volju, i mi smo već gotovo zaboravili na ovaj automobil. Nije ni čudo, jer izrađeno je tek šest primjeraka! I to ne u pogonima Maybacha zajedno uz limuzine 57 i 62, već ručno u njemačkoj karosernici "Karosserie Manufaktur Weinsberg" koja je dio Xenatec Grupe.

image
Xenatec Coupe
Auto Leitner

Službeno ime automobila zato i jest Xenatec Coupé premda je zamišljen i izrađen uz blagoslov Daimlera, vlasnika Maybacha i uz svu potporu te uz tvorničko jamstvo kao i na limuzine. Podsjetimo, Mercedes je oživio čuvenu luksuznu predratnu marku Maybach i vratio ga na tržište 2002. godine kako bi parirali u super luksuznoj klasi jer se BMW bio dočepao Rolls-Roycea, a VW Grupa Bentleya.

image
Xenatec Coupe
Auto Leitner

No, prodaja Maybach modela zamišljenih kao super luksuznih Mercedesa baš i nije krenula najbolje, zapravo, potpuno je podbacila jer su kupci luksuznih marki držali kako bizarno razvučena S-klasa za pola milijuna eura i nije najbolji "deal"  pa je od 2002. do 2013. prodano je jedva 3000 primjeraka diljem svijeta. Taj je podatak bitan iz tog razloga što je na temelju početnog predviđanja uspješne prodaje, od strane Maybacha i Xenateca bio plan izraditi 100 do 200 coupe verzija.

image
Xenatec Coupe
Auto Leitner

No zbog očajne prodaje limuzine, izrađeno je bilo tek 6 primjeraka coupea. Auto Leitner ne navodi cijenu za fantastično očuvani, gotovo 6 metara dugi coupe i pitanje je koliko vrijedi sada nakon 12 godina na pragu razdoblja kada postaje moderni klasik. Nov je naime stajao neviđenih 740.000 eura, no danas s obzirom na rijetkost i ekskluzivnost sigurno neće biti jeftin, posebno ako se procijeni kako bi mu cijena u budućnosti mogla samo rasti kao rijetkom, ručno rađenom egzoti.

image
Xenatec Coupe
Auto Leitner

Spomenimo samo da je prije pet godina posljednji od šest izrađenih bio prodan za 1,240.000 dolara na aukciji Auto Tradera što bi mogao biti orijentir. Xenatec Coupe dug gotovo šest metara i samo s dvojim vratima djeluje doista uzvišeno kako prije 12 godina tako i sada, a ta je forma u neka prošla vremena bio pečat automobila sa stilom, stavom i karizmom.

image
Xenatec Coupe
Auto Leitner

Fluidnu elegantnu karoseriju četverosjeda, koja je u ovom slučaju nešto šira i s niže postavljenim krovom te izbačenim središnjim nosačima, pokreće Mercedesov 6,0-litreni Bi-turbo motor od 615 KS i 1000 Nm. I danas impresivna snaga ovaj coupe tjera do 275 km/h i do 100 km/h iz stajanja za pet sekundi...

Mercedes je nakon debakla sa samostalnom markom Maybach stavio ključ u bravu, no ime je nastavilo živjeti sve do danas kao Mercedes-Maybach koje označava najluksuznije modele S-klase.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. listopad 2020 20:28