StoryEditor
PREVIŠE ZAGAĐUJU

Počasni krug za mirovinu: BMW X5 M50d i X7 M50d quad-turbo dizel Final Edition samo do listopada

Inače, 3,0-litreni redni šestak potpomognut s četiri turbine postiže 400 KS i čak 760 Nm najvećeg okretnog momenta
Final Edition
 BMW

BMW će u listopadu zauvijek umiroviti njihov 3,0-litreni quad-turbo dizelaš povodom čega su Bavarci upravo predstavili dvije specijalne edicije modela X5 i X7 pod nazivom "Final Edition".

Zanimljivo, BMW će ova dva modela neće ponuditi negdje drugdje osim na tržištima zemalja istočne Europe.
Ovaj "labuđi pjev" donosi skromne izmjene u odnosu na standardne modele, a odnose se uglavnom na svu silu opreme s lista doplata koja u ovom slučaju dolazi serijski, uključujući pritom laserske farove, sustav poluautonomne vožnje, Harman Kardon premium audio sustav, Crafted Clarity prozirne obloge ručice mjenjača i drugih elemenata u kabini i još puno toga...

image
Final Edition
BMW

Inače, 3,0-litreni redni šestak potpomognut s četiri turbine postiže 400 KS i čak 760 Nm najvećeg okretnog momenta u modelu X5 M50d što je praktički dizelska alternativa benzinskoj verziji X5 M što bavarskom SU>V-u osigurava sprint do 100 km/h za 5,2 sekunde i vožnju do serijski limitiranih 250 km/h. Veći X7 M50d razlikuje se tek po 0,2 sekunde sporijem ubrzanju.

image
Final Edition
BMW

Kad pogledamo brojke emisije CO2 u gramima po kilometru, postaje jasno zašto za ovaj dizelski stroj više nema mjesta na auto tržištu današnjice: X5 M50d emitira, naime, 218 g/km, a X7 M50d 235 g/km što jako kvari sliku prosječnog ispuha cijele palete modela.

image
Final Edition
BMW
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. kolovoz 2020 16:45