Jedan od najslavnijih superautomobila modernog doba dobio je novi život, i to na način kakav se rijetko viđa. Porsche je, kroz odjel Sonderwunsch, u potpunosti obnovio model Carrera GT iz 2005. godine i vratio ga u stanje "nula kilometara", kao da je upravo sišao s proizvodne trake. Još zanimljivije, automobil nije obnovljen kako bi postao muzejski eksponat, nego s jasnom namjerom da se vozi.
Projekt je dio programa Factory Re-Commission, namijenjenog vlasnicima koji žele tvornički restaurirane povijesne modele uz najvišu razinu autentičnosti i detalja. Ovaj konkretni primjerak naručio je Victor Gómez iz Portorika, kolekcionar i vlasnik velike automobilske, koji je inspiraciju pronašao u legendarnom Porscheu 917 iz Salzburga, pobjedniku 24 sata Le Mansa 1970. godine.
Carrera GT sada nosi ručno oslikane trkaće boje u nijansi Indian Red, s bijelim grafičkim detaljima i brojem 23, izravnom posvetom povijesnom prototipu. Za razliku od klasičnih restauracija, ovdje nije riječ o kozmetičkom zahvatu. Automobil je u potpunosti rastavljen, karbonski dijelovi ponovno su obrađeni, a atmosferski V10 motor prošao je temeljitu tvorničku obnovu. Porsche ne otkriva koliko je kilometara automobil imao prije zahvata, no rezultat je mehanički i funkcionalno potpuno "nov" Carrera GT.
Vanjski izgled dodatno naglašavaju mat crni karbonski detalji na usisnicima, retrovizorima, A-stupovima, krovu i difuzoru, dok su originalni aluminijski naplatci zadržani, ali presvučeni crnom bojom. Kako bi se osiguralo da automobil može bez straha izlaziti na cestu, cijela karoserija zaštićena je prozirnom zaštitnom folijom.
Unutrašnjost je jednako temeljito preuređena. Alcantara u boji Indian Red prekriva vrata, instrumentnu ploču, središnju konzolu, krov i čak prtljažni prostor sprijeda, a tu je i kombinacija mat karbona i vatrootpornog tekstila preuzetog iz 918 Spydera. Volan je također presvučen u istu Alcantaru.
Carrera GT, proizveden između 2003. i 2006. godine, ostaje jedan od posljednjih istinski analognih superautomobila. Njegov 5,7-litreni V10 razvija 612 KS, snagu prenosi isključivo na stražnje kotače putem ručnog mjenjača, a bez elektroničkih pomagala nudi iskustvo kakvo danas više ne postoji.
Nije otkriveno koliko je ova obnova koštala, no sigurno je da je auto sada nevjerojatno vrijedan. Za ilustraciju, prosječni rabljeni primjerci Carrere GT danas postižu cijene od 1,5 do 2 milijuna eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....