Za one koji su neodlučni jesu li modeli Ferrarija ili Lamborghinija "ono pravo" na što vrijedi keširati novac, mogla bi biti odlučujuća činjenica koja je, doduše, gotovo opće poznata i o kojoj je jedan od najuvaženijih auto-novinara, Mat Watson, snimio nekoliko reelsa. Ujedno, to bi mogao biti i odgovor na pitanje – koja je marka ekskluzivnija?
Watson je na dizalicu podigao Lamborghini Urus i otkrio koliko dijelova ovog skupocjenog SUV modela marke iz Sant‘Agate Bolognese dolazi s polica VW koncerna, konkretno Audija i Volkswagena, i to već na prvi pogled.
To sigurno ne pridonosi ekskluzivnosti s obzirom na to da Urus kreće s cijenom od 265.000 eura u Njemačkoj. Mat Watson čak je i na supersportskom modelu Revuelto koji stoji oko 700.000 eura pronašao dio na kojem piše - Volkswagen...
Što se tiče Lamborghinija Urusa, podsjetimo, taj "talijanski" SUV koristi komponente i dijeli platformu MLB Evo s drugim modelima Volkswagen grupe, uključujući Audi Q7 i Q8, Porsche Cayenne i Bentley Bentayga. To znači da su neki dijelovi, poput komponenti motora i šasije, zajednički svim ovim modelima, iako je, doduše, Urus uvelike modificiran kako bi zadovoljio Lamborghinijeve standarde performansi i dizajna.
Činjenica je i da ga pogoni blago modificirani Audijev 4,0-litreni twin-turbo V8 motor, baš kao što su modeli Lamborghini Huracán i Audi R8 dijelili Audijev V10 stroj.
Budući da je Lamborghini dio Volkswagen grupe (s Audijem kao matičnom tvrtkom, i to još od 1998. godine), dijele komponente kako bi iskoristili sinergije u proizvodnji i uštedjeli.
Premda Stephan Winkelmann, šef Lamborghinija, svake godine trlja dlanove zbog povećanja prodaje i zarade, za razliku od Ferrarija koji čak i bira kome će prodati auto ili neće više nikada, ovdje je u pitanje ipak dovedena ekskluzivnost modela i ono što kupac na koncu plaća. Pišite nam u komentarima koja je marka, prema vašem mišljenju, ekskluzivnija – Lamborghini ili Ferrari...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....