Jeftinija proizvodnja

Poznati influencer podigao skupocjeni Lamborghini na dizalicu i sve otkrio: Pogledajte odakle dolaze dijelovi za talijansku jurilicu

Urus je, doduše, uvelike modificiran kako bi zadovoljio Lamborghinijeve standarde performansi i dizajna

Lamborghini logo

Urus je, doduše, uvelike modificiran kako bi zadovoljio Lamborghinijeve standarde performansi i dizajna

Za one koji su neodlučni jesu li modeli Ferrarija ili Lamborghinija "ono pravo" na što vrijedi keširati novac, mogla bi biti odlučujuća činjenica koja je, doduše, gotovo opće poznata i o kojoj je jedan od najuvaženijih auto-novinara, Mat Watson, snimio nekoliko reelsa. Ujedno, to bi mogao biti i odgovor na pitanje – koja je marka ekskluzivnija?

Watson je na dizalicu podigao Lamborghini Urus i otkrio koliko dijelova ovog skupocjenog SUV modela marke iz Sant‘Agate Bolognese dolazi s polica VW koncerna, konkretno Audija i Volkswagena, i to već na prvi pogled.

To sigurno ne pridonosi ekskluzivnosti s obzirom na to da Urus kreće s cijenom od 265.000 eura u Njemačkoj. Mat Watson čak je i na supersportskom modelu Revuelto koji stoji oko 700.000 eura pronašao dio na kojem piše - Volkswagen...

Što se tiče Lamborghinija Urusa, podsjetimo, taj "talijanski" SUV koristi komponente i dijeli platformu MLB Evo s drugim modelima Volkswagen grupe, uključujući Audi Q7 i Q8, Porsche Cayenne i Bentley Bentayga. To znači da su neki dijelovi, poput komponenti motora i šasije, zajednički svim ovim modelima, iako je, doduše, Urus uvelike modificiran kako bi zadovoljio Lamborghinijeve standarde performansi i dizajna.

@matwatsoncars

Proof the Lamborghini Revoulto is a Volkswagen! ?

♬ original sound - Matthew Watson

Činjenica je i da ga pogoni blago modificirani Audijev 4,0-litreni twin-turbo V8 motor, baš kao što su modeli Lamborghini Huracán i Audi R8 dijelili Audijev V10 stroj.

Budući da je Lamborghini dio Volkswagen grupe (s Audijem kao matičnom tvrtkom, i to još od 1998. godine), dijele komponente kako bi iskoristili sinergije u proizvodnji i uštedjeli.

Premda Stephan Winkelmann, šef Lamborghinija, svake godine trlja dlanove zbog povećanja prodaje i zarade, za razliku od Ferrarija koji čak i bira kome će prodati auto ili neće više nikada, ovdje je u pitanje ipak dovedena ekskluzivnost modela i ono što kupac na koncu plaća. Pišite nam u komentarima koja je marka, prema vašem mišljenju, ekskluzivnija – Lamborghini ili Ferrari...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 10:43