SJAJNA PONUDA

Kad je vozilo zapravo kolega s posla, ova francuska tvrtka je s razlogom prvi izbor

Francuzi su uspješni u svim kategorijama lakih gospodarskih vozila, bilo da je riječ o manjim dostavnim vozilima i sasvim novom Kangoo Vanu ili velikom teretnom i već godinama najuspješnijem Masteru

Renault Kangoo Van

 Renault
Francuzi su uspješni u svim kategorijama lakih gospodarskih vozila, bilo da je riječ o manjim dostavnim vozilima i sasvim novom Kangoo Vanu ili velikom teretnom i već godinama najuspješnijem Masteru

Sa 124, odnosno 56 primjeraka, Kangoo Van i Express Van ušli su lani među deset najprodavanijih lakih gospodarskih vozila u klasi F1, Trafic je već godinama vodeći u segmentu K1 (267 primjeraka u 2024.), a isto vrijedi za Master u kategoriji K2 (237 primjeraka). Francuski proizvođač već godinama drma svijetom lakih gospodarskih vozila - svako četvrto lani registrirano nosilo je zaštitni znak Renaulta.

image

Renault Kangoo Van

Renault

U čemu je tajna? U prvom redu, sjajnoj ponudi.

Renault u svakoj klasi lakih gospodarskih vozila, naime, ima bar jednog predstavnika – Kangoo, Trafic i Master. I svaki s bar dvije duljine karoserije i brojnim tvorničkim nadgradnjama, ali i dizelskim, benzinskim ili električnim pogonima, ručnim i automatiziranim mjenjačima... U posljednje vrijeme, također, ne manjka ni opreme za udobnost i sigurnost, kao što je stabilizacija pri naletima bočnog vjetra.

Uz to, nude i povoljne uvjete financiranja putem Mobilize Financial Services, trenutno uz subvencioniranu kamatu za leasing od 4,99 posto ili kamatu od 6,49 posto, a ne treba zaboraviti ni produljeno jamstvo u trajanju od četiri godine ili 150.000 kilometara.

U pojedinim slučajevima čak i pet godina, odnosno 200.000 kilometara (Master).

image

Renault Kangoo Van

Renault

I na kraju, Renaultova laka gospodarska vozila mogu se pronaći kod čak 35 ovlaštenih prodavača na području cijele države, od Zagreba i Splita do Pule, Varaždina, Osijeka, Bjelovara, Virovitice...

Renault Kangoo Van - Izvana robustan kao radni stroj, iznutra udoban kao osobni automobil

image

Renault Kangoo Van

Renault

Kangoo Van već godinama je poznat po inovacijama, pa ne čudi što je prodan u više od pet milijuna primjeraka do danas (automobil i dostavni). Izuzetak nije ni treća generacija s kliznim bočnim vratima i otvorom od rekordnih 1,45 metara.

Za to je, međutim, potrebno bilo ukloniti središnji nosač krova, odnosno u vrata postaviti specijalna ojačanja i zavariti ih na 101, umjesto 60 točaka. Unutrašnjost je kao u automobilu, s vodoravnim središnjim zaslonom (20,3 cm), kratkom ručicom mjenjača na dohvat ruke, višenamjenskim upravljačem, kamerom za vožnju unatrag. Osim bluetoothom, telefonom se povezuje i putem Apple CarPlaya i Android Auta, a podržava i Google.

image

Renault Kangoo Van

Renault

Straga u tovarni prostor, ovisno o duljini karoserije – standardna L1 (4,49 m) i produljena L2 (4,91 m) - stane od 3,3 do čak 3,9 prostornih metara tereta. Rekord u klasi F1. Kangoo Van dostupan je s fiksnom i prilagodljivom pregradom između tovarnog i putničkog prostora, ali i cijelim nizom nosača, kao i tvorničkim preradama (izotermalne ili rashladne ćelije, prodaja hrane i prijevoz pošiljki, servisni i kamionet).

Pokreće ga Renaultov provjereni 1,5-litreni turbodizelaš sa 75, 95 ili 115 KS, u kombinaciji s ručnim (6 stupnjeva), a uskoro i automatiziranim mjenjačem (7 stupnjeva). U ponudi bi se, također, uskoro trebalo naći i električno izdanje sa 122 KS, sasvim dovoljno za 11,6 sekundi ubrzanja do stotke i krajnju brzinu od 130 km/h.

S jednim punjenjem baterije od 45 kWh prevali oko 300 kilometara. Osnovni, kratki furgon sa 75 KS stoji svega 19.270 eura, dok je produljeni skuplji svega 1570 eura.

image

Renault Kangoo Van

Renault

Svi flotni kupci dobivaju dodatni popust od 500 eura, što cijenu osnovnog Kangoo Vana spušta na 18.770 eura plus PDV.

Renault Master - Aerodinamični transporter s petogodišnjim jamstvom

image

Renault Master

Renault

Više od tri milijuna Mastera izašlo je od početka proizvodnje daleke 1980. do danas iz Renaultove tvornice u Battilyju. Četvrta generacija Renaultovog bestsellera u prodaju je krenula u siječnju, po cijenama od 30.900 eura plus PDV za osnovni Master Furgon 2.0 dCi sa 130 KS. I petogodišnjim jamstvom ili 200.000 kilometara.

S novim svjetlima i markantnom maskom hladnjaka upadljiviji je od prethodnika, a straga je zadržao prepoznatljive asimetrične prozore. Najviše se radilo na aerodinamici – poklopac motora je kraći, vjetrobran položeniji, retrovizori, otvori za zrak u odbojniku i linija krova su dotjerani, a stražnji je kraj uži.

Posljedica? Koeficijent otpora zraka niži je priličnih 25 posto, što štedi čak 1,5 do 2 litre goriva na sto kilometara, odnosno produljuje doseg električnom izdanju za čak 21 posto (najviše 410 kilometara).

image

Renault Master

Renault

I unutrašnjost sad podsjeća na automobilsku, ne samo materijalima, nego i opremom – od po visini i dubini podesivog višenamjenskog upravljača do središnjeg zaslona od 24,5 centimetara s novih tehnologijama (Google, OpenR...). Kao i dosad: obilje pretinaca, čak 135 litara.

Platforma je u potpunosti prilagodljiva. Zasad je u ponudi dizelski, a od svibnja i električni pogon, dok je u najavi i vodik. Kod nas će najtraženiji, dakako, biti poznati 2,0-litreni dizelski motor sa 131, 150 i 170 KS te ručnim ili automatiziranim mjenjačem. Električni, pak, dolazi sa 130 i 140 KS te dvije baterije – 40 kWh sa 170 kilometara dosega (Urban Range) i 87 kWh sa 410 kilometara (Long Range).

image

Renault Master

Renault

Upravo je zbog aerodinamične karoserije i platforme prikladne za dizelske i elektromotore, kao i pogon na vodik, u jesen prošle godine na sajmu mobilnosti, transporta i logistike u Hannoveru proglašen Dostavnim vozilom godine 2025.

Master se prodaje kao furgon sa standardnim (5,69 metara duljine i 10,8 prostornih metara) i produljenim tovarnim prostorom (6,32 m i 13 metara prostornih), odnosno kao sandučar/kiper ili samo šasija.

image

Renault Master

Renault
image

Renault Master

Renault
image

Renault Master

Renault
image

Renault Master

Renault

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Renaultom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. studeni 2025 00:25