Panda se odlično snalazi na neasfaltiranim cestama, ali i zimi na snijegu.
Fiat će na Salonu automobila u Parizu krajem mjeseca predstaviti jedini automobil u A segmentu s pogonom na sve kotače. Uz vizualni napredak koji potpisuje Centre Stilo, off-road Panda ima povišenu karoseriju, metalnu zaštitu ispod karoserije te poneke ukrasne detalje koji se razlikuju od standardne izvedbe.
No, bez obzira na šminkerske detalje, Panda 4X4 nije tek vizualno uljepšana, već se radi o automobilu stvorenom za izlete na neasfaltirane prometnice.
Uz stalni pogon na sve kotače, Panda 4X4 ima automatizirani Torque-on-demand sustav prijenosa koji nudi elektronsku kontrolu snage i momenta na kotačima. Također, ELD (Electronic Locking Differential) sustav pomaže, odnosno radi zajedno s ESP-om, čime se povećava stabilnost i sprječava proklizavanje kotača tako da se aktivira kočnica na pojedinom kotaču.
Oba dostupna motora u ponudi dolaze serijski sa Start&Stop sustavom, a riječ je o 0,9-litrenom TwinAir Turbo benzinskom motoru sa 85 KS te 1,3-litrenom MultiJet II dizelašu sa 75 KS.
U ponudi mjenjača nalazi se samo ručni mjenjač sa šest stupnjeva. Fiat će u Parizu objaviti kada počinje komercijalizacija Pande 4X4, a prema neslužbenim najavama, u prodajne salone stiže tek krajem iduće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....