AGONIJA SE NASTAVLJA

Prodaja u Europi pala na razinu iz 1994. godine

Najgori rezultati stižu iz Grčke, a velike minuse zbrajaju Italija, Španjolska i Portugal

Europsko tržište od Listopada prošle godine konstantno pada, a ukupan pad u prvoj polovici godine iznosi 6,8 posto (sa 7.1 na 6.6 milijuna).

Mjesec Lipanj donio je hladan tuš većini europskih zemalja, no postoje i iznimke poput Njemačke, Velike Britanije i Nizozemske koje su zabilježile rast prodaje od 2.9, 3.5 te čak 52 posto.

Listu potonulih tržišta predvodi Grčka, a već tradicionalna pratnja su joj Italija i Španjolska. Do sada nezabilježena brojka od samo 5527 registriranih automobila u Lipnju predstavlja grčku realnost, ali i veliku opasnost za Europu kojoj je ta zemlja očito preveliki uteg oko noge. Neobična svakodnevica nameće mišljenje da talijanski i španjolski minusi od 24.4 i 12.1 posto u usporedbi sa grčkim padom od 43 posto djeluju prihvatljivo. Zvuči nevjerovatno, ali spomenute brojke vratile su Europu na razinu onih iz davne 1994. godine.

Najprodavanija marka na starom kontinentu i dalje je Volkswagen koji u Lipnju bilježi rast od 2,8 posto, ali i pad od 1.5 posto gledano ukupnu prvu polovicu godine.

Prvih šest mjeseci aktualne godine nudi listu od tek nekoliko pozitivnih tržišta kojeg predvode Njemačka i Velika Britanija sa rastom od 0.7 i 2.7 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Nažalost, od Siječnja do kraja Lipnja ove godine, Španjolska je pala za 8.2, Francuska za 14.4, Italija za 19.7 posto, a Grčka za 41.3 posto.

Još kada se uzme u obzir najavljeno otpuštanje 8000 ljudi u francuskoj PSA Grupaciji, europska perspektiva ne djeluje sjajno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 09:43