
BMW serije 3 desetljećima je bio najmanji, ulazni model u ekskluzivni svijet bavarske tvrtke. I tome duguje veliki dio svoje popularnosti, koja, međutim, niti danas nije nimalo okopnjela, koliko god se broj dostupnih modela povećao i popularizirala se SUV koncepcija, a sama serija 3 u svojoj aktualnoj, sedmoj generaciji dosegla mjere i prostranost kakve je devedesetih godina prošlog stoljeća imala prestižna serija 7.
U čemu je tajna? BMW serije 3 oduvijek je glasio za sjajan vozački automobil koji baš svime podilazi vozaču, ne samo izvornim adutima poput izravnog upravljača, pogona na stražnje kotače i upečatljive motorizacije, nego i naprednom tehnologijom i prestižnom izvedbom unutrašnjosti. A to se nije promijenilo.
Koliko god sad bio prostraniji nego ikad, BMW serije 3 i dalje je model sportskih proporcija, namijenjen vozačkim sladokuscima, koji mu sada imaju i razlog više pokloniti pažnju. Naš generalni zastupnik Tomić & Co., naime, pripremio je itekako zanimljivu ponudu vezanu uz model 318i, čija je bogata serijska oprema ovom prigodom nadopunjena nizom ekskluzivnih elemenata, pa i atraktivnim M sportskim paketom.
Također, ponuda uključuje jamstvo od 3 godine ili čak 200.000 km, kao i paket osnovnog servisnog održavanja u trajanju od 5 godina, odnosno 100.000 km.
Cijena? Iznosi 43.500 eura, otprilike 1500 eura manje od redovne cijene 318i u službenom cjeniku. Dakle, tu se nudi više za manje, što je uvijek dobra matematika za kupca.
A ne samo dobro, nego čak i odlično jest i ono što donosi ova akcijska ponuda. Prošle godine sveobuhvatno dotjeran i moderniziran BMW serije 3, naime, dolazi s čitavim arsenalom aduta. Izrada je, tradicionalno, besprijekorna, materijali redom najviše kvalitete, no posebno impresionira tehnološki iskorak.
S prošlogodišnjim redizajnom, naime, počeo se ugrađivati nikad brži operativni sustav 8.5, kao i posljednja evolucija upravljačkog sustava iDrive s praktičnim, intuitivnim izbornikom QuickSelect. Uz te novosti kudikamo se brže i jednostavnije koriste bogati multimedijski sadržaji i prilagođavaju prikazi na dva velika, prema vozaču blago zakrivljena zaslona visoke rezolucije, izvedena tako da vizualno čine jedinstvenu cjelinu.
Serijski se isporučuje i napredni sustav Live Cockpit Plus s prilagodljivim prikazima i uvijek ažuriranim navigacijskim kartama, baš kao i Parking Assistant, spreman pomoću kamera i senzora precizno izmjeriti parkirno mjesto i potom sam upravljati gasom, kočnicama i upravljačem, kako bi se automobil bez pomoći vozača smjestio na parkirno mjesto.
Za sigurnu vožnju jednako je koristan sustav Active Guard Plus, koji koristeći radar i kamere ne samo da upozorava na mogući sudar i detektira pješake u opasnoj zoni, već i upozorava na nenamjerno napuštanje vozne trake, a prema potrebi i automatski koči.
Veliki iskustveni iskorak pritom donosi M sportski paket, uključen u akcijsku ponudu. I inače mišićavo skrojenu karoseriju čini još atraktivnijom pomoću M aerodinamičnih dodataka, ali i alu naplataka od 18 cola Dual-Spoke s uključenim sigurnosnim vijcima. U unutrašnjost, pak, donosi sjajna prednja sportski profilirana sjedala s izdašnom bočnom potporom, pri čemu vozačevo ima i namjestivu širinu naslona, tu je i sportski profiliran kožni upravljač s oznakom M...
Osim toga, uz sportsko podvozje dio M sportskog paketa je i upravljač promjenjivog prijenosnog omjera, izravan pri manjim brzinama, a dužeg omjera pri većim, za udobnije i lagodnije putovanje autocestom.
Užitak u vožnji jamči i gotovo idealan raspored težine među osovinama, nisko težište i izbrušena aerodinamika, ali i uzoriti pogonski sklop koji predvodi izvrsni, 2,0-litreni četverocilindarski benzinac s turbopunjačem, izravnim ubrizgavanjem i varijabilnim upravljanjem ventilima.
Razvija 156 KS, radi uglađeno i ujednačeno razvija brzinu, u čemu mu pomaže izuzetno precizan 8-stupanjski automatski mjenjač. Do stotke se stiže za 8,6 sekundi i može se pojuriti do čak 223 km/h, što su performanse na koje će se malo tko požaliti. Baš kao i na potrošnju od 6,5 litara (WLTP).
Uzevši u obzir sve nabrojeno, riječ je zbilja o izuzetno atraktivnoj ponudi za sve one koji traže vozački izbrušeni automobil u kojemu se uživa u svakom prijeđenom kilometru.
UKRATKO
- Akcijska ponuda vezana je isključivo uz model 318i, pogonjen izvrsnim 2,0-litrenim turbobenzincem od 156 KS. Nudi uzorite performanse, što je zasluga i brze 8-stupanjske automatike
- Bogatoj standardnoj opremi u akcijskoj ponudi je dodan M sportski paket, koji vanjštinu ukrašava aerodinamičnim dodacima i alu naplacima Dual-Spoke od 18 cola
- Sjajnoj voznoj dinamici u akcijskom modelu pridonosi sportsko M podvozje, zajedno s niskoprofilnim gumama dimenzija 225/45 R18
- Uz nikad brži operativni sustav 8.5 i posljednju evoluciju upravljačkog sustava iDrive, lako je namještati prikaze na dva velika, prema vozaču blago zakrivljena zaslona, izvedena tako da vizualno čine jednu cjelinu
- M Sportski paket donosi prednja sportski profilirana sjedala s izdašnom bočnom potporom, pri čemu vozačevo ima i namjestivu širinu naslona, kao i sportski kožni upravljač s oznakom M
- Statusna, besprijekorno izrađena unutrašnjost zrači sportskom elegancijom, a za ugodan smještaj za upravljačem zaslužna je i bogata oprema, kao i temeljita zvučna izolacija
- U roku od mjesec dana dobavljiv akcijski model donosi i zatamnjena stražnja stakla, a plus je i što sedam metalik boja nije potrebno doplatiti
Sadržaj nastao u suradnji s Tomić&Co.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....