ODLIČNA PONUDA

Najbolji paket uloženog i dobivenog: Novi Suzuki V-Strom košta 11.590 eura

Premda ga pokreće novi redni dvocilindraš od 84 KS, a ne kao što je dosad V2, V-Strom 800 zadržao je prepoznatljivi karakter
 Suzuki
Premda ga pokreće novi redni dvocilindraš od 84 KS, a ne kao što je dosad V2, V-Strom 800 zadržao je prepoznatljivi karakter

Više od 450.000 primjeraka V-Stroma prodano je diljem svijeta u posljednjih dvadesetak godina, a da bi uspješan u razredu adventurea ostao i u budućnosti Suzuki je 2023. uz postojeće V-Strom 650 i 1050 odlučio proširiti i novim, trećim izdanjem V-Strom 800. Više ga, međutim, ne pokreće prepoznatljivi V2, već danas uobičajeni redni dvocilindraš iz novog GSX-8S sa 776 ccm i 84 KS, što je sasvim dovoljno za krajnjih 192 km/h (190 km/h za 800 DE).

image
Suzuki

Vodom hlađeni dvocilindraš s offsetom na 270 stupnjeva, međutim, zadržao je i karakter i zvuk V-twina. State-of-the-art dvocilindraš dolazi s vodenim hlađenjem, ubrizgavanjem goriva, elektronički upravljanim gasom (ride-by-wire), dva bregasta vratila i četiri ventila po cilindru. I patentiranim osovinama za uravnoteženje pod 90 stupnjeva, koje poništavaju sile prvog i drugog reda.

image
Suzuki

Serijska oprema izuzetno je bogata i uključuje proklizavajuću spojku, quickshifter s blipperom i digitalnu instrumentnu ploča u bojama (12,7 centimetara, TFT), a tu su i uobičajeni programi rada – i jedan specijalni koji dopušta proklizavanje stražnjeg kotača i isključuje ABS. Uz potrošnju od 4,4 litre prema standardu WMTC s jednim spremnikom (20 litara) prevali više od 450 kilometara.

Godinu dana kasnije na tržištu se pojavilo i više off-road vožnji namijenjeno izdanje V-Strom 800 DE (Dual Explorer). Ključna je razlika u dimenzijama prednjeg kotača – V-Strom 800 je, naime, putni enduro s prednjim kotačem od 19 cola i namijenjen je cestovnoj vožnji s povremenim silascima na makadam. Stoga su i vilice kraćeg hoda (15 centimetara sprijeda i 22 straga), a i sjedalo je na niskih 82,5 centimetara (85,5 cm kod 800 DE).

image
Suzuki

Kraći je, također, i međuosovinski razmak – 151,5 umjesto 157 centimetara, pa je obični V-Strom 800 DE u vožnji okretniji. Dual Explorer, pak, ima prednji kotač od 21 col, pa ostaje stabilniji i upravljiviji na off-roadu. Skoro pa pravi enduro. Sprijeda je u oba slučaja u predopterećenju podesiva upside-down vilica, a straga u predopterećenju, ali i u povratu. Kočnice su, također, posljednja riječ tehnike – četveroklipna radijalna kliješta i dva diska od 310 mm plus u dva stupnja podesivi ABS.

Prema proizvođaču, V-Strom 800 teži 223 kilograma s punim spremnikom goriva (20 litara), što ga čini čak sedam kilograma lakšim od V-Strom 800 DE (230 kg). Ima viši vjetrobran podesiv u tri položaja, digitalnu instrumentnu ploču (12,7 cm, TFT) i quickshifter. Na težnu, međutim, ne utječu tri načina rada, trostupanjska kontrola proklizavanja i pomoć pri kretanju (Low RPM Assist).

image
Suzuki

Cijene su sjajne – kao obični V-Strom 800 stoji 11.590 eura, a kao off-roaderski 800 DE stoji 12.490 eura, pa ne čudi što je i na našem, cjenovno osjetljivom tržištu, Suzukijev adventure lani ušao u Top 20.

Četiri najtraženija modela iz Hamamatsua

Neprikosnoveni kralj brzine

GSX-R 1300 Hayabusa

image
Suzuki

Nakon 25 godina na tržištu, prvi serijski motocikl na svijetu koji je probio granicu od 300 km/h još uvijek je u cjeniku – sa 190 KS, ali i homologacijom Euro 5+. Instrumentna je ploča i dalje analogna, ali je opremljen ride-by-wireom, launch i wheelie controlom...

Cijena: 18.690 eura

Istinski gran turismo

GSX-S 1000 GT

image
Suzuki

Već četiri godine ljubitelji putnih cestovnih motocikala uživaju u GSX-S 1000 GT sa 152 KS, ali i udobnim sjedalom, dodatnom zaštitom od vjetra, silom elektroničkih anđela čuvara, diodnim svjetlima i spremnikom od 19 litara, što je uz potrošnju od 5,3 litre dovoljno za 360 kilometara.

Cijena: 14.790 eura (2024. za 13.490 eura)

Prvi s poluaktivnim ovjesom

GSX-S 1000 GX

image
Suzuki

Suzukijev prvi crossover ujedno je i prvi model s poluaktivnim ovjesom. Prednost? Udobnost i ponašanje u vožnji ne ovise o opterećenju. Pokreće ga poznati četverocilindraš sa 152 KS.

Cijena: 17.190 eura (2024. za 15.990 eura)

Najprodavaniji Suzuki

V-Strom 650

image
Suzuki

Na našem tržištu u 2024. najtraženiji model japanskog proizvođača i dalje pokreće poznati V-twin sa 71 KS. Podjednako je uvjerljiv u probijanju kroz gradsku gužvu, krstarenju otvorenom cestu i manjim izletima u off-road.

Cijena: 9290 eura

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji sa Suzukijem.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. srpanj 2025 15:58