Povratak slavnog imena najavljen je još početkom prošle godine, svjetska premijera proslavljena je u svibnju prošle godine, dva mjeseca kasnije predstavljen je i domaćoj javnosti, a sad je iščekivanju došao kraj - nova Opel Frontera stigla je u prodajno-izložbeni salon Autocentra Baotić u zagrebačkoj Dubravi.
Riječ je o salonu od 400 četvornih metara otvorenom krajem prošle godine nakon 7 milijuna eura vrijedne rekonstrukcije i dogradnje jednog od najstarijih i najpoznatijih prodajno-servisnih centara u Hrvatskoj.
Grupacija Baotić, naime, uspješno posluje već više od 40 godina i jedna je od vodećih domaćih autokuća, a osim Opela prodaje i servisira Renault, Nissan, Daciju, Peugeot i Citroen. Stoga ne čudi što je svečanom otvaranju prisustvovao i Florian Huettl, glavni izvršni direktor Opela.
Za razliku od prve generacije iz devedesetih, kad je Frontera bila pravi terenac na platformi Isuzu Troopera, danas je moderan SUV na Stellantisovoj platformi Smart Car. U ponudi proizvođača iz Rüsselsheima smjestila se između manje Mokke i većeg Grandlanda, što znači da je zamijenila Crossland u, na našem tržištu, najpopularnijem segmentu B-SUV (28 posto tržišnog udjela).
Pritom je sa 4,38 metara duljine priličnih 15 centimetara duža od Crosslanda. I neusporedivo modernija, u prvom redu zahvaljujući upadljivoj crnoj prednjoj masci s već prepoznatljivim diodnim svjetlima, kao i nova Corsa, Astra, Grandland... Nijemci to zovu Opel Vizor. Uz to sjajno pristaju dvobojna karoserija u jednoj od šest ponuđenih boja, s crnim ili bijelim krovom, kao i čelični naplaci od 16 ili aluminijski od 17 cola.
Moderna je i unutrašnjost s dvostrukim zaslonom od dvaput po 25,4 centimetra - lijevo instrumentna ploča, desno na dodir osjetljivi središnji upravljački, s bežičnom podrškom za Apple CarPlay i Android Auto. U Opelu to zovu Pure Panel.
Uz to dolazi i sasvim novi višenamjenski upravljač, minijaturni joystick mjenjača na središnjem tunelu i red klasičnih prekidača ventilacije. Sasvim nova su i sjedala sa smanjenim opterećenjem trtične kosti, zahvaljujući udubljenom središnjem dijelu kao na sjedalima na biciklima.
U prtljažnik stane priličnih 460 litara, a s preklopljenim naslonom stražnjeg sjedala čak 1600 litara, što je osjetno više od Crosslanda (410 do 1255 litara). Bez obzira na manje od 4,4 metra duljine, po prvi se put u Opelu iz segmenta B-SUV nudi i izdanje sa sedam sjedala, odnosno dva dodatna preklopiva sjedala u prtljažniku.
Stellantisova platforma Smart Car znači da je nova Frontera dostupna i kao blagohibridni benzinac i kao električar. Osnovni je lani temeljito rekonstruirani 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinac sa 100 KS i elektromotorom od 28 KS (ukupno 110 KS) koji s osnovnim paketom Edition stoji povoljnih 22.990 eura, dok paket opreme GS podiže cijenu za 2000 eura.
Isti elektromotor podršku daje i snažnijem izdanju 1,2-litrenog benzinca sa 130 KS (ukupno 145 KS), koji je skuplji samo 1000 eura i stoji 23.990 eura (Edition, 25.990 eura za GS). Obje verzije pritom dolaze isključivo sa šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, a postižu 180, odnosno 190 km/h.
U početku su na izbor dva paketa opreme - Edition i GS, a kao promotivna ponuda za prve kupce, za samo jedan euro doplate dobivate potpakete Comfort Edition (grijanje upravljača, vjetrobrana i prednjih sjedala, automatska klima, navigacija, kamera...) i Tech Edition (navigacija, 10” zaslon u boji, stražnji senzori i kamera...).
ČETIRI ADUTA NOVE OPEL FRONTERE
Osam godina jamstva
Od veljače, svi Opelovi automobili dolaze s jamstvom u trajanju od osam godina ili 150.000 kilometara (u prve dvije godine bez ograničenja kilometraže). Osmogodišnje jamstvo po želji se može protegnuti za još dvije godine i 50.000 kilometara - na čak 10 godina ili 200.000 kilometara.
Čak 460 litara prtljažnika
Već u osnovnom položaju, Fronterin prtljažni prostor 50 litara je veći od Crosslandovog, a s preklopljenim naslonima stražnjeg sjedala čak 345 litara (1600 prema 1255). Pritom polica u prtljažniku s preklopljenim naslonima tvori sasvim ravnu površinu.
Postoji i u električnom izdanju
Osim dva blagohibridna benzinca (110 i 145 KS), Frontera postoji i u električnom izdanju s e-motorom od 113 KS i baterijom od 44 kWh, što je prema standardu WLTP dovoljno za 310 kilometara. Stoji 27.990 eura, što s državnim poticajima pada na primamljivih 18.990 eura.
Do sjedam sjedala
Premda je riječ o svega 4,39 metara dugom automobilu, Frontera po prvi put u klasi uz standardnih pet nudi i opciju još dva sjedala u prtljažniku uz doplatu od 1000 eura. Uključuje, također, i jedan dodatni priključak za punjenje u trećem redu.
U pravo vrijeme za poticaje
Električno izdanje dugoočekivanog Opela stiglo je u pravo vrijeme za najavljene državne poticaje od 9000 eura
- Nova Frontera već je stigla u krajem prošle godine otvoren prodajno-izložbeni salon od 400 četvornih metara u sklopu Auto centra Baotić
- Opelov SUV pokreću blagohibridni benzinci od 110 i 145 KS, ali i elektromotor od 113 KS. U ponudi je šest boja, čelični od 16 i aluminijski naplaci od 17 cola te dva paketa opreme - Edition i GS
- Nova sjedala manje umaraju na putovanjima. Frontera se isporučuje isključivo s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Doplata za sjedala u trećem redu iznosi 1000 eura
- Novi upravljač dolazi serijski, a u bogatijem od dva ponuđena paketa (GS) isporučuju se i dva pregledna zaslona od 25,4 centimetra. Opel je, srećom, zadržao klasične prekidače za ventilaciju
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Autokućom Baotić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....