TRŽIŠTE AUTOMOBILA

INTERVJU: Hrvoje Miklaušić, voditelj marke Das WeltAuto Nastavljamo biti pouzdani i kvalitetni, kako u lockdownu tako i nakon korona-krize

Hrvoje Miklaušić, voditelj širom Hrvatske poznate i renomirane marke za rabljena vozila Das WeltAuto, koja djeluje u sklopu tvrtke Porsche Croatia, govori o utjecaju korona-krize na prodaju rabljenih i očekivanjima nakon što virus mine
 Marin Tomas

Krajem ožujka i u travnju tržište rabljenih je zamrlo. Međutim, u prva dva mjeseca posao se, pretpostavljamo, odvijao standardnim ritmom?

Prodaja rabljenih u DasWeltAuto mreži u siječnju i veljači bila je na razini prošle godine, ali zatvaranje salona u posljednja dva tjedna ožujka rezultiralo je neminovnim kvartalnim padom od 18 posto.

Nakon toga dolazi tržišna hibernacija. Koliki je bio pad prodaje u travnju u odnosu na lani?

Prodaje praktično nije bilo i govorimo samo o padu broja isporuka, od gotovo 60 posto. S obzirom na poznate okolnosti smatramo to vrlo dobrim rezultatom.

Pretpostavljamo da se tijekom lockdowna razmišljalo što i kako dalje?

Naravno, bili smo svjesni situacije koja dolazi nakon korona-krize osmislili smo kvalitetne, akcijske uvjete financiranja kupnje, u suradnji s Porsche leasingom.

n Jamstvo na rabljeni jedna je od privlačnosti koji kupcu daju dozu sigurnosti i povjerenja u kupljeni auto. Kakva su iskustva, ima li učinaka na prodaju?

Slažem se da je jamstvo jako bitan aspekt kupnje i stvaranja osjećaja sigurnosti kod kupaca, što je danas možda bitnije neko ikada. To potvrđuje i istraživanje zadovoljstva kupaca provedena u našoj prodajnoj mreži Das WeltAuto.

Više od 70 posto kupaca traži prije svega sigurnost u stanje vozila, što je upravo ono što Das WeltAuto jamči. Svi rabljeni u našoj mreži su provjereni i održavani i tu nema kompromisa.

Koje kriterije mora zadovoljiti primjerak na koji se daje jamstvo?

Većina vozila u našoj mreži dolazi iz koncerna VW i u trenutku prodaje još imaju tvorničko jamstvo.

Za vozila mlađa od sedam godina i s manje od 100 tisuća kilometara dajemo jamstvo od 12 mjeseci ili 15.000 kilometara, na sve bitne dijelove kao što su motor, mjenjač, hlađenje, osovinski pogon, vratila, upravljački mehanizmi, kočnice, električni uređaji i sustavi dobave goriva.

Novi auti sve više se nude online. Kakva je budućnost online prodaje, smatrate li da kupci imaju dovoljno povjerenja u takav način kupnje, na neviđeno?

Svjesni smo činjenice da kupci u Hrvatskoj svoj budući automobil ipak žele prije svega vidjeti i „opipati”, ali budućnost online prodaje će biti prisutna i kod nas.

Već godinama imamo kvalitetnu web stranicu www.dasweltauto.hr, na kojoj je istaknuta ponuda naše mreže i koja omogućava potencijalnim kupcima online pregled naših rabljenih.

Smatram da će i u online prodaji presudno biti povjerenje trgovcu i brandu. DasWeltAuto već godinama aktivno radi na prepoznatljivosti sa sloganom „Rabljena vozila kojima vjerujete“, za koji smatramo da sve govori.

Rabljeni dolaze iz raznih izvora, od službenih flotnih i bivših-rent-a-car automobila do uvoznih i uzetih u sistemu staro za novo. A što se najviše traži?

Izvori nabave su različiti. Ono što nas diferencira je činjenica da naši rabljeni dolaze iz provjerenih izvora sa stvarnim kilometrima i sigurnom poviješću. Najveća potražnja je za manjim gradskim modelima i SUV klasom.

Ekonomska situacija za većinu stanovništva objektivno nije ružičasta i za očekivati je da će se ljudi jače okrenuti rabljenom autu. Što očekujete do kraja godine?

Teško je davati prognoze, jer je naše poslovanje i poslovanje naših kupaca uvelike ovisno i o turizmu, koji je pod velikim utjecajem nastale pandemije.

Bez obzira na sve, i dalje ćemo nuditi kvalitetna vozila i pružati privlačne i dostupne uvjete financiranja. Čvrsto vjerujemo da u srednjoročnom razdoblju možemo ponovno postizati rezultate otprije pandemije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 03:37