Vjerojatno ste i vi ponekad razmišljali o tome da da vam je praktičnije i brže kod točenja goriva ostaviti motor pokrenut, posebno ako ste u žurbi i jednostavno utočiti gorivo u vaš automobil bez gašenja motora.
Međutim, takva praksa mogla bi vam pružiti privremenu komociju, ali to baš i nije najbolja ideja, evo i zašto...Premda postoji tek minimalna vjerojatnost od požara, ali postoji, ostavljanje motora u radu povećava mogućnost paljenja plinskih para ako dođu u dodir sa statičkim elektricitetom.
Rizik od požara je da se zapale pare, a ne tekućina, a to bi moglo dovesti do eksplozije.
Najsigurnije je zato ugasiti motor automobila kako biste izbjegli i najmanju mogućnost požara, statički elektricitet, ili paljenje lampice na kontrolnoj ploči.
Drugo pitanje je može li se pri takvoj praksi oštetiti motor? Opasnost od izazivanja požara veća je od moguće štete na vozilu. Međutim, samo zato što takva praksa ne oštećuje vozilo ne znači da neće uzrokovati probleme.
Iako to nije nužno loše za vaš automobil, mogla bi se upaliti ta dosadna lampica za provjeru motora "check engine" jer su automobili napravljeni tako da otkriju i najmanje propuštanje benzinske pare iz spremnika goriva, vodova za gorivo i motora.
To se može dogoditi kada umetnete mlaznicu kako biste napunili automobil gorivom prilikom otvaranja otvora, što omogućuje isparavanje benzina. Računalo u vozilu može detektirati ispuštanje pare i uključiti lampicu "check engine".
Osim isključivanja motora vozila, postoje i druge sigurnosne mjere koje možete poduzeti tijekom točenja goriva. Nikada ne pušite, jasno je i zašto, te nikad ne telefonirajte na mobitela jer i takva praksa teoretski može stvoriti statički elektricitet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....