Prva ugradnja

Mehaničar ih sve nabrojao u videu: ‘Ovaj automobil je kineski, ali većina ugrađenih dijelova su njemački!‘

Kao i kod drugih modela, komponente automobila imaju vrlo raznoliko podrijetlo, a tako je i kod ovog kineskog primjerka

MG ZS

Kao i kod drugih modela, komponente automobila imaju vrlo raznoliko podrijetlo, a tako je i kod ovog kineskog primjerka

Kad su u pitanju kineski automobili, logično je pomisliti da su svi dijelovi proizvedeni u Kini, ali moramo imati na umu da su automobili vrlo složeni, s mnoštvom komponenti od kojih neki od njih dolaze s domaćih tržišta, ali i mnogih drugih te imaju vrlo raznoliko podrijetlo.

Upravo to mehaničar u ovom videu otkriva kod ovog kineskog automobila, popularnog i u Hrvatskoj.

Riječ je o MG ZS-u koji, na iznenađenje mnogih, ima znatan broj ugrađenih europskih dijelova.

Već otvaranjem poklopca motora možete odmah ugledati akumulator od Varte, jedne od najpoznatijih marki u sektoru.

Pojasevi su od Gatesa, engleske tvrtke koja također isporučuje pojačivač kočnica, a upravljačka jedinica je od Boscha, također njemačkog podrijetla.

Gume su primjerice od Michelina; ABS je također od Bosha, a mjerač protoka od Continentala, također iz Njemačke. Ovaj mehaničar procjenjuje da je između 30 i 40 posto komponenti ovog MG-a njemačkog porijekla.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (2)

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Njemački dijelovi...nego šta, baš bi si Kinezi to dozvolili. Sve su to kineske kopije koje je jeftinije prekopirati nego ih razviti. Upitna je samo kvaliteta izvedbe i materijala. Kinezi će naći sebi računicu. Od toga Nijemci nemaju ništa. Baš...

Njemački dijelovi...nego šta, baš bi si Kinezi to dozvolili. Sve su to kineske kopije koje je jeftinije prekopirati nego ih razviti. Upitna je samo kvaliteta izvedbe i materijala. Kinezi će naći sebi računicu. Od toga Nijemci nemaju ništa. Baš sam svojevremeno gledao demonstraciju vrtnje nekog njemačkog ležaja i kineske kopije. U svemu su isti do neprepoznatljivosti.
Voditelj je zavrtio oba i kineski je nakon kraćeg vremena stao. Čovjek je cijelo vrijeme pričao i mi smo zaboravili na njemački ležaj. Kad ga je kamera napokon pokazala on se je još uvijek vrtio. Eto to je to pustimo mehaničara koji se pravi nešto puno pametan.

Pročitaj više
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
05. kolovoz 2025 19:38