VJEČITA DVOJBA

Novi auto iz dućana ili rabljeni za 82.000 kuna? Top 13 modela po cijeni nove Dacije Sandero

Kompakt, karavan, jednovolumen, gradski auto, hot hatch, limuzina ili SUV.... Izbor je velik
Kupnja automobila
 Profimedia

Prethodna Dacia Sandero ostaje zapamćena po svojoj nevjerojatnoj pristupačnosti, a kad je riječ o novoj, stvari ostaju iste – barem što se tiče cijene. Iako mnogo bolja i svestranija inačica od stare, nova Dacia Sandero hrvatski je najpovoljniji novi automobil, po početnoj cijeni od 81.900 kuna.

image
Dacia Sandero 2021.
Dacia

Zbog svoje pristupačnosti, novi Sandero je zapravo klasa za sebe te ga nema smisla mjeriti s drugim novim automobilom. Umjesto toga, odlučili smo sastaviti listu rabljenih automobila koji se mogu pronaći za cijenu nove Dacie Sandero. Korištena su samo dva uvjeta - automobil ne smije biti stariji od 2016. godine i imati više od 150,000 kilometara na satu...

Iz ponude smo pritom izostavili modele premium proizvođača i zadržali se na općenito popularnim modelima...

image
Hyundai i20
Auto klub

1. Gradski mališan: Hyundai i10

Možda je i10 malo manje profinjenija verzija Fiata 500, no kad vidite cijenu, oprostit ćete mu. Za isti budžet možete pronaći i10 iz 2019. godine sa 1,0-litrenim trocilindričnim benzinskim motorom, idealnim za skitanje gradom. A ako ubacite u plan još koju kunu, i dalje ostajući ispod budžeta od 80.000 kuna, tu je i opcija sa snažnijim 1,2-litrenim motorom sa 77 konjskih snaga i četiri cilindra, namijenjenim za duža putovanja. Ako vam je oprema bitna, držite se Premium SE modela koji obuhvaća grijana sjedala, odličan infotainment sustav i grijani upravljač.

image
Ford Fiesta
Ivan Lacković

2. Hatchback: Ford Fiesta

Ponuda rabljenih Fiesta solidna jena našim prostorima, čime je otvoren prostor za biranje. Fiestin 1,0-litreni Ecoboost benzinski motor doveo ju je do mjesta najboljeg automobila u svojoj klasi za vožnju, a ostaje omiljen među trocilindričnim motorima s turbopunjačima. 80.000 kuna bit će dovoljno za primjerak iz 2019. s 50.000 kilometara, a ako se pomirite s više, otvara se opcija Zetec opreme.

image
Renault Clio 2019.
Auto klub

3. Hatchback: Renault Clio

Još jedan izrazito popularan automobil bogate povijesti. Iako je Fiesta udobnija za voziti, Clio nudi svoje pogodnosti, a to su sigurnost i praktičnost. Naš izbor je 1.5 dCi, koji glasi kao najpouzdaniji i efikasniji motor iz Renaultove tvornice, u kombinaciji s Iconic paketom opreme. Izbor je ogroman.

image
VW Polo
Ivan Lacković

4. Hatchback: Volkswagen Polo

Ako tražite maleni hatchback, vjerojatnost je da je Polo već na vašoj listi, i to je sasvim razumljivo. S daleko elegantnijom unutrašnjošću i odličnim performansama, može se tvrditi kako je Polo zapravo bolja opcija od novog automobila. Naš izbor je 1,4 TDI Bluemotion, koji se za cijenu nove Dacie Sandero može pronaći sa 60-ak tisuća kilometara. Ako u svojem hatchbacku ipak tražite malo više mjesta, opcija je i Golf 7 u bazičnoj opremi.

image
Suzuki Swift 1.2
Suzuki

5. Hot-hatch: Suzuki Swift

Ako tražite hatchback orijentiran na performanse, Suzuki Swift je odgovor. Malen i okretan, ali i udobno krstari otvorenom cestom. Upravljanje je lijepo odmjereno i daje dobre povratne informacije. Naš izbor je benzinski 1,2 GL s 88 KS , kojeg možete pronaći s 50-ak tisuća kilometara iz 2019. godine.

image
Škoda Octavia 2.0 TDI 2017.
Tomislav Krišto/CROPIX

6. Limuzina: Škoda Octavia

Škoda je oduvijek bila osvježavajuće iskrena, a njezini automobili ostavljaju osjećaj da za svoj novac dobivate više. Octavia je osvježena 2013. godine, stoga na raspolaganju stoje brojni korišteni primjerci od 2016. godine nadalje. I 1.6-litreni i 2.0-litreni TDI motori odličan su izbor za vozače koji rade velike kilometraže, no u obzir uzmite i benzinsku ponudu. 1.4 TSI, predstavljen 2016. godine, čini izvrstan posao u pokretanju ovog velikog automobila. U slučaju da tražite više prostora, u ovom slučaju prtljažnog, Octavia Combi odličan je izbor.

image
Opel Astra ST 1.6 CDTI Biturbo 160 2016.
Marin Tomaš

7. Karavan: Opel Astra Karavan

Pronaći relativno novi karavan za 80,000 kuna može biti teško, ali Astra u izvedbi karavana dokazuje da je moguće. Astra Karavan nudi zapanjujuću količinu prostora i praktičnosti, a čak i bazična oprema nudi sve što će vam biti potrebno da preživite strogoće obiteljskog života – klima uređaj, tempomat, prednji i stražnji parkirni senzori, veliki zaslon osjetljiv na dodir, infotainment sustav, Apple CarPlay i Android Auto. Naša preporuka je 1.6CDTi koja sa svojih 108 KS nudi odličan odaziv ovog karavana na cesti.

image
Peugeot 308 SW
Peugeot

8. Karavan: Peugeot 308 SW

Peugeot 308 SW nudi osjećaj istinskog karavana. Istina, za te novce mogli biste kupiti stariji Volvo ili čak Mercedes, ali pravo pitanje je – zašto biste to učinili? 308 SW nudi primjerke od 2016. godine na dalje, s manje od stotinjak tisuća prijeđenih kilometara, a ono što nadmašuje klasu je prosječna potrošnja od četiri litre sa 1,6-litrenim dizelskim motorom od 110 konjskih snaga. Unutrašnjost spaja eleganciju i sport, a neke od značajki su maleni odrezani sportski volan, veliki display usmjeren na vozača, kožna sjedišta, prtljažni prostor od 610 litara, a mogli biste pronaći i primjerak s panorama krovom.

image
Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi 2016.
Marin Tomaš

9. Monovolumen: Citroën C4 Grand Picasso

Ako ste u potrazi za monovolumenom, C4 Grand Picasso jednostavno je automobil kojeg morate staviti na svoju listu. Dizajn je sjajan, iako je riječ o klasi automobila koja zbog svojih proporcija nekad ne ostavlja dovoljno prostora za dizajn. Unutrašnjost nudi prostor i praktičnost – sedam neovisnih sjedala pogodnih i za odrasle daje velikom Citroënu prednost i nad nekolicinom SUV-ova. Iako vam budžet od 80,000 kuna neće ostaviti previše primjeraka na izbor, nekolicina ih je dostupna počevši s 90-ak tisuća prijeđenih kilometara i pristojnom opremom.

image
Opel Zafira
Ivan Lacković

10. Monovolumen: Opel Zafira

Opel Zafira slična je priča kao Opel Astra Karavan, no mnogo veća. Budžet od 80,000 kuna stavit će vas za volan prostrane Zafire s malo više od stotinjak tisuća prijeđenih kilometara, a godišta se kreću od 2016. na dalje. Kao i kod Astre, preporuka je 1.6-litreni dizelski motor, koji u Zafiri nudi nešto više snage – 136 KS.

image
Opel Astra GTC
Auto klub

11. Coupé: Opel Astra GTC

Ako ste sportski tip ovo je možda automobil za vas. Jedinstveni styling i značajne mehaničke promjene pretvorili su ga u sportski i praktičan coupé. Opel Astra GTC nasljednik je legendarne Mante ili Calibre. Dostupan je i u benzinskom i u dizelskom izdanju. Ovisno o vašim potrebama, 1.6, 1.7 i 2.0-litreni dizelski motori daju impresivnu potrošnju goriva, dok 1,4-litreni turbobenzinac nudi potpuno sportsko iskustvo. Naš budžet bit će dovoljan za model iz 2017. godine s oko stotinjak tisuća kilometara na satu.

image
Renault Captur
Željko Puhovski/CROPIX

12. SUV: Renault Captur

Renault Captur izvanredno je uspješan mali SUV iz oživljene francuske tvrtke. Riječ je o najprodavanijem malom crossoveru u Europi, koji je nadmašio čak i trendovski Nissan Juke. Zamislite ga kao povišenog Clija koji ima dovoljno mjesta i sprijeda i straga. Kao i kod Clija, predlažemo skroman ali pouzdan 1.5 dCi.

image
Seat Ateca
Seat

13. SUV: Seat Ateca

Razlog zašto se Ateca našla na našoj listi je niz učinkovitih i profinjenih motora koji su dostupni, izvrsni maniri na cesti i obilje praktičnosti za razumnu cijenu. Možete birati između 1,0, 1,4, 1,5 i 2,0-litrenog benzinskog motora te 1.6 i 2.0 dizelskog, i kao što smo rekli, svi nude pristojnu razinu učinkovitosti i snage. Što se tiče dizajna – izražena i definirana karoserija, zdepasti odbojnici i snažan visok stav. Jedan od najljepših automobila u SUV sektoru. Ako trebate istinski terenac koji je ugodan za vožnju, ništa u klasi ne može se mjeriti s Atecom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. listopad 2021 00:16