Kupnja modela Rivian R1T sa sobom nosi jedan skriveni rizik koji i nema veze s baterijom, softverom ili pouzdanošću. Pravi šok stiže kada vozilo treba popravak karoserije. Tada se vlasnici susreću s brutalnom stvarnošću er popravci Rivianovih modela mogu biti toliko skupi i komplicirani da čak i manja oštećenja dosegnu peteroznamenkaste iznose. Upravo to se dogodilo jednom vlasniku iz SAD-a, čija je priča postala primjer za problematične popravke novih električnih automobila.
Sve je počelo u svibnju, kada je zaposlenik vlasnika nehotice oštetio njegov R1T pri maloj brzini. Na klasičnom pick-upu to bi bila sitnica, ali R1T je drukčije konstruiran. Stražnji blatobran nije zaseban panel, već je riječ o velikom, integriranom komadu koji uključuje i krovnu strukturu. Dakle, popravak jedne udubine znači rastavljanje pola automobila.
Osiguranje zaposlenika prvo je procijenilo štetu na 1700 dolara. Vlasnik je odmah znao da je to nerealno, pa je kontaktirao Rivian. Odgovor nije bio ohrabrujući, procjena cijene popravka je iznosila čak 16.000 dolara. Pokušaji da se pronađe jeftinije rješenje propali su jer nijedna radionica nije željela raditi na R1T-u.
Kada je popravak konačno započeo, pronađena su dodatna oštećenja. Račun je narastao na nevjerojatnih 22.000 dolara, a proces popravka je trajao gotovo dva mjeseca. No prava borba tek je uslijedila. Osiguranje je odbilo platiti puni iznos, tvrdeći da su satnice certificiranog servisa pretjerane. Umjesto 22.000 ponudili su samo 13.000 dolara.
Vlasnik se našao pred izborom - čekati arbitražu koja bi mogla potrajati tjednima ili sam platiti razliku kako bi napokon dobio svoje vozilo. Odlučio je pokriti 9.000 dolara iz svog džepa, preuzeti R1T i pokrenuti žalbu. Tek nakon službene pritužbe državnim vlastima osiguranje je popustilo i ponudilo dodatnih 5100 dolara i preporuka regulatora bila je da vlasnik to prihvati.
"Obožavam ovaj kamionet, ali ovo je ludnica", rekao je vlasnik. Nada se da će Rivian redizajnirati karoserijske panele tako da manja oštećenja ne znače financijski kolaps vlasnika. I nije jedini, mnogi vlasnici potajno strahuju da bi ih i najmanji udarac mogao koštati više nego pravi veliki sudar, a primjera za slične troškove popravka već ima u izobilju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....