NOVI TIGUAN

Auto klub u Francuskoj: Isprobali smo najprodavaniji model Volkswagena

Ima novi plug-in hibridni motor dosega 100 km, ChatGPT, samostalno parkiranje i svjetla snage kao u Touaregu, a zadržava dizelaš 2.0 TDI

Volkswagen Tiguan

 VW

Globalno najprodavaniji Volkswagenov model nije više Golf, nije niti Passat, već je to postao - Tiguan. Činjenica je to koja jasno pokazuje trendove koje diktiraju tržišta u cijelom svijetu i koja je pred Volkswagenove inženjere postavila odgovoran posao.

image

Auto klub na premijeri Volkswagen Tiguana

VW

Na prezentaciji u zaleđu Azurne obale izvezli smo novi Tiguan na cestu u gotovo svim verzijama motora, ali uvijek u najskupljoj opremi R-Line koja najbolje reflektira brojne novosti novog modela i možemo mirne duše reći da je Tiguan postao ne samo vizualno privlačniji i moderniji, već i tehnološki i vozački kudikamo napredniji i bolji nego što je bio.

image

Volkswagen Tiguan

VW

A i dosad je predstavljao vrh klase kompaktnih SUV automobila.

Tiguan je izvana sada u cjelini i detaljima, među kojima se ističu perfektna LED matrična svjetla tehnologije preuzete iz Touarega s ukupno 38.400 multipiksela, približen novoj generaciji Volkswagenovih modela.

image

Volkswagen Tiguan

VW

Mekanijih je linija i osjetno bolje aerodinamike (0,28), a iznutra donosi potpuno novu, potpuno suvremenu atmosferu uvelike temeljenu na digitalnim tehnologijama.

Veliki dodirni zasloni puni informacija i sada na novoj operativnoj platformi MIB4 s funkcijama ChatGPT i glasovnim asistentom IDA čija veličina seže do 15 inča, ručica perfektnog automatskog mjenjača DSG prebačena uz volan kao u električnim ID modelima (ručnih mjenjača više nema), virtualni instrumenti potpuno nove, šarenije grafike i višefunkcionalni okrugli kontroler na središnjem grebenu (glasnoća HiFi sustava, odabir profila rada motora...) osnova je na kojoj se gradi dojam automobila modernog doba u kojem su fizički prekidači svedeni na minimum, ali u kojem nisu zaboravljeni temelji, poput čvrste i kvalitetne izrade, tipične za Volkswagen te prostranosti koja i straga nudi obiteljski komfor.

image

Volkswagen Tiguan

VW

U karoseriji duljoj tri centimetra (4,54 metra) našlo se mjesta i za 37 litara veći prtljažnik, ukupnog obujma 652 litre. U bogatijoj serijskoj opremi ističe se širok asortiman sigurnosnih asistenata, a jedna od opcija jednako tako većeg izbora dodatne opreme jest automatsko samostalno daljinsko parkiranje putem mobitela.

image

Volkswagen Tiguan

VW

Tiguan je postao bolji i u vozačkom smislu.

Bez obzira na verziju, na volanu ne ostavlja dojam mase ni gabarita, podatan je i lako se i opušteno vozi gotovo poput običnog automobila, a ostaje stabilan i čvrsto na cesti i kada se zavoji malo jače zarežu.

image

Volkswagen Tiguan

VW

Multilink shema ovjesa straga, adaptivna amortizacija s više profila rada i novim samoprilagodljivim dvostupanjskim amortizerima dobro neutraliziraju povišeno težište i Tiguan i na ovom polju diže letvicu i dodatno cementira poziciju u vrhu klase.

image

Volkswagen Tiguan

VW

Pritom je i paleta motora jedna od najvećih u ovoj klasi: blagohibridni 48V turbobenzinac 1.5 TSI sa 130 i 150 KS, novi plug-in hibrid 1.5 TSI sa 204 i 272 KS s većom baterijom od 19.7 kWh i mogućom električnom autonomijom od 100 kilometara koji nam je na mješovitoj testnoj ruti trošio tek 3,3 litre, klasični turbobenzinac 2.0 TSI sa 204 i 265 KS te turbodizelaš 2.0 TDI sa 150 i 193 KS kojeg se Volkswagen (još) nije odrekao, a trošio nam je 6,3, odnosno 6,6 litara u snažnijoj, te uglađenijoj i tišoj verziji.

image

Volkswagen Tiguan

VW

Benzinci 2.0 TSI i snažniji dizelaš sa 193 KS serijski dolaze s 4x4 pogonom.

Novi Tiguan dolazi u prodaju početkom travnja, ali već se može naručiti. Benzinci startaju na 35.770 eura, dizelaši na 36.895 eura.

image

Volkswagen Tiguan

VW
image

Volkswagen Tiguan

VW
image

Volkswagen Tiguan

VW
image

Volkswagen Tiguan

VW
image

Volkswagen Tiguan

VW
image

Volkswagen Tiguan

VW
image

Volkswagen Tiguan

Zlatko Horvat
image

Volkswagen Tiguan

Zlatko Horvat
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. ožujak 2024 16:51