TEST

HONDA CR-V 2.2 i-DTEC Teško joj je naći pravu zamjerku

Unaprijeđeni 4x4 i stražnji ovjes najbitnije su novosti Honde CR-V koju i dalje pogoni 2,2-litreni dizel

Nova, četvrta generacija Honde CR-V ne nudi nikakvu revoluciju. I dalje je to prepoznatljiva Honda u SUV izdanju i kao takvoj nema razloga da se ne svidi onima fanovima marke koji trebaju povišeno vozilo s puno prostora. Iznenađenjima mjesta ovdje nema. Dužinom od 457 cm, kraća je tek pet milimetara od prethodne, a zadržana je i platforma osovinskog razmaka od 263 cm. Izgled s prednjim dijelom na kojem caruje velika kromirana maska djeluje privlačno, a masivan stražnji kraj donekle podsjeća na Volvo XC 60.

Bez obzira na to, Japanci su i od CR-V-a napravili auto za vozača s položajem za upravljačem koji podsjeća na klasične aute, a smanjivanje visine u odnosu na prethodnika za 3 cm samo pridonosi tom dojmu. Naprijed se sjedi sjajno, dok i straga ima dovoljno centimetara za koljena. U prtljažniku smo izmjerili darežljivih 522 litre do čak 1669 litara s oborenim sjedalima. Preklapanje stražnje klupe je vrlo jednostavno i dovoljno je posegnuti za ručicama smještenim u prtljažniku. Ispod poklopca kuca poznati, ali za ovu priliku dorađeni dizelaš sa 150 KS koji osvaja elastičnošću i uglađenim radom, po čemu je oduvijek i prepoznatljiv.

Lišen neugodnih dizelaških vibracija, iznadprosječnu profinjenost pokazuje sve do 3500/min, a donekle grub i bučan postaje tek kada se forsira. Najveći moment od 350 Nm nudi već na 2000/min, tako da uvijek ima dovoljno snage za pretjecanje. Karoseriju tešku 1675 kg do stotke “dostavi” već za 9,8 sekundi, a potrošnja je u prosjeku za svaku pohvalu: razumnih 7,6 litara. Ručica čvrstog i preciznog 6-stupanjskog ručnog mjenjača je prava blagodat za korištenje, a samo kod bržih izmjena pri višim brojevima okretaja negoduje “siljenju” nestrpljivih pilota.

Pogon na sve kotače pritom je više nego dobrodošla stavka ( za razliku od prošle generacije, nude se i izvedbe samo sa prednjim pogonom, zasad samo uz benzinac 2.0 sa 155 KS). Uz uštedu na težini, novi sustav osjetno brže ukapča stražnje kotače, u što smo se uvjerili tijekom vožnje izvan asfalta. Proklizavanja nije bilo niti na uzbrdici. Oprema je bogata već od početnog paketa Comfort koji osigurava automatsku klimu, ESP, alu naplatke 17”, sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici, a oprema Lifestyle kakvu je imao testni primjerak ima i grijana sjedala u koži i alcantari, biksenonska svjetla, parking senzore sprijeda i straga, kamera straga, alu naplatke od 18 cola, tempomat… Sve to povisuje i cijenu s 264.990 kuna na 295.990 kuna do registracije.

HONDA CR-V 2.2 i-DTEC

Tehnički podaci

Motor turbo dizelski

Obujam 2199 ccm

Snaga 110 kW/150 KS pri 4000/min

Moment 350 Nm pri 2000/min

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 457 x 182 x 166 cm

Osovinski razmak 263 cm

Prtljažnik 589/1146 litara

Gume 225/60 R18 Yokohama

Masa 1675 kg

Brzina 194 km/h

0-100 km/h 9,8 s

Potrošnja 7,6 l/100 km

Cijena 295.990 kuna

Cijena s metalik lakom 300.990 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. ožujak 2024 00:18