nikad napredniji

Na testu Mercedes V 300d Avantgarde: Luksuzan i brz sedmerosjed sjajan za poslovni transport, ali i velike obitelji

Ovaj model ne samo da kombinira VIP prostor i praktičnost već i uvjerljivo dokazuje da luksuzni transport osoba može biti i brz te štedljiv

Mercedes V 300d

 Željko Puhovski/CROPIX
Ovaj model ne samo da kombinira VIP prostor i praktičnost već i uvjerljivo dokazuje da luksuzni transport osoba može biti i brz te štedljiv

Što je dobro ne treba mijenjati: dugovječna treća generacija Mercedesove V-klase, predstavljena 2014. godine, doživjela je svoj drugi redizajn prošle godine, potvrđujući status jednog od najtrajnijih i najsofisticiranijih monovolumena na tržištu. U izvedbi Avantgarde Long, ovaj model ne samo da kombinira VIP prostor i praktičnost već i uvjerljivo dokazuje da luksuzni transport osoba može biti i brz te štedljiv.

Prošle godine redizajnirana V-klasa u izvedbi na testu V 300d Avantgarde Long (5,14 metara dugačkoj izvedbi, 25 centimetara dulja od standardne) impresionira osvježenim stilom koji ga približava ekskluzivnim osobnim modelima poput S-klase.

image

Mercedes V 300d

Željko Puhovski/CROPIX

Dominantna nova maska s preko 200 kromiranih zvjezdica koja zamjenjuje staru s karakterističnim letvicama, noću nevjerojatno efikasni Multibeam Plus LED farovi predatorskog izgleda i fino profilirani branici ističu premium nastup. U kombinaciji s High Tech srebrnom metalik bojom i LED stražnjim svjetlima, monovolumen djeluje moderno i skupocjeno. Crna stražnja stakla dodatno naglašavaju njegovu ulogu utočišta za zahtjevne putnike.

Unutrašnjost V-klase doživjela je malu revoluciju.Virtualni instrumenti i MBUX multimedijski sustav integrirani su u jedinstvenu cjelinu, stvarajući ambijent nalik najnovijim Mercedesovim limuzinama. Grijani volan s touch kontrolama, kožna sjedala s električnim podesivim pozicijama, 64-boja ambijentalne rasvjete i premium audio sustav podižu ugođaj na vrhunsku razinu.

image

Mercedes V 300d

Željko Puhovski/CROPIX

Serijski su uključeni i kamera koja nadzire kompletan prostor oko vozila te fizičke komande za klimu, što upotpunjuje balans između tehnološke naprednosti i intuitivne upotrebe. Za volanom se sjedi izvrsno, kombijevski povišeno, sjedala su kao stvorena za duga putovanja, a vozač pod kontrolom ima sve funkcije, baš kako i treba biti kod jednog Mercedesa.

U izvedbi Long V-klasa nudi izvanrednu fleksibilnost. Sjedala u drugom i trećem redu mogu se premještati, sklapati ili ukloniti, omogućavajući prtljažnik od 610 litara sa svih 7 sjedala do impresivnih 4610 litara u konfiguraciji sa svim spuštenim sjedalima.

image

Mercedes V 300d

Željko Puhovski/CROPIX

Klizna vrata s električnim otvaranjem (doplatna opcija) i ulazna stepenica olakšavaju pristup, dok čvrsta prtljažna polica (595 eura) dodatno povećava funkcionalnost ovog kombija.

Srce ovog monovolumena je najsnažniji u ponudi, poznati 2.0-litreni turbodizelski motor s 237 KS i 500 Nm okretnog momenta, uparen s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem 9G-Tronic (postoje i slabije 220d i 250d varijante sa 163 KS i 380 Nm i 190 KS i 440 Nm).

image

Mercedes V 300d

Željko Puhovski/CROPIX

U praksi, unatoč masi od 2,5 tone, V 300d ubrzava do 100 km/h za manje od 8 sekundi i doseže vrhunskih 220 km/h. Agilnost na autocesti nadmašuje očekivanja za vozilo ove klase, iako rad motora može zvučati grublje pri intenzivnijem gasu. Pritom, potrošnja ostaje prihvatljiva - ispod 7 l/100 km na otvorenom, oko 8 l na autocesti i deset isključivo u gradu.

Dolazimo i do cijena. Osnovna V-klasa s ovim pogonom u standardnoj varijanti s početnom opremom Style stoji 71.926 eura, Long verzija skuplja je samo 1150 eura, dok je testirani primjerak s opremom Avantgarde stajao bez dodataka 80.959 eura i s dodacima 101.940 eura do registracije.

image

Mercedes V 300d

Željko Puhovski/CROPIX

Zaključak: ovakva "S-klasa na sedam sjedala" u varijanti V 300d Avantgarde Long kombinira najbolje od oba svijeta: prostor monovolumena, luksuz limuzine i iznenađujuću dinamiku. S novim dizajnom, digitaliziranim interijerom i snažnim dizelom, ovaj model ostaje neprikosnoven u premium segmentu, a osim za poslovni luksuzni prijevoz mogao bi u pristupačnijim varijantama biti zanimljiv i velikim obiteljima.

image

Mercedes V 300d

Željko Puhovski/CROPIX

V 300D LONG

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski, 4 cilindra

Obujam 1950 ccm

Snaga 174 kW/237 KS pri 4200/min

Moment 500 Nm na 1600/min

Mjenjač automatski, 9 brzina

Dimenzije 514 x 193 x 186 cm

Osovinski razmak 320 cm

Prtljažnik 610/4630 litara

Gume 245/45 R 19, Continental

Masa (testni) 2470/630 kg

Najveća brzina 220 km/h

0-100 km/h 7,9 sekundi

Potrošnja 8,5/100 km

Cijena 80.959 eura

CIjena s doplatama 101.940 eura

OPREMA AVANTGARDE - alu-naplaci 17” • aerodinamički paket • LED svjetla (prednja Multibeam Plus) • senzori i kamera 360 • kožne obloge Lugano • klizna vrata na obje strane • sigurnosni paket • multimedija MBUX s navigacijom • ambijentalna rasvjeta • automatska klima • grijanje prednjih sjedala i volana • tempomat...

DOPLATE TESTNOG PRiMJERKA - metalik • alu-naplaci 19” • crna stražnja stakla • Dashcam kamera • navigacija s proširenom stvarnošću • paketi Winter, Driving Assistance i Easy Sliding Door • Ukupno 13.960 eura

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
21. srpanj 2025 22:56