BOGATA OPREMA

Peugeot 508 HDi: Tradicionalna francuska udobnost uz štedljiv motor

Francuski je proizvođač uspješno spojio dva segmenta, a 508-ica izgleda vrlo atraktivno. Odličan i štedljiv dizelski motor te bogati paket opreme uz veliku prostranost najveći su aduti nove Peugeotove limuzine

Atraktivna i uspješna francuska limuzina 407-ica, koja je svoju karijeru započela još prije šest godina, točnije na proljeće 2004., i nešto manje uspješna limuzina 607, koja također broji dugi staž na tržištu, dobili su svog zamjenika. Ovakav, pomalo radikalan potez, nije neuobičajen u autoindustriji, no treba reći kako je vrlo teško steći lojanu publiku za automobile koji kombiniraju dvije klase. S druge strane nova 508-ica ima sve potrebne adute da nastavi uspješan niz svojih prethodnika, a hoće li u tome uspjeti, pokazat će vrijeme.

Bogata oprema

Što se tiče dizajna, poput svih automobila s “lavom” na prednjem poklopcu, nema većih zamjerki. Sprijeda 508-ica izgleda vrlo atraktivno i agresivno, a prepoznatljive Peugeotove linije prisutne su i kod ovog modela. Stražnji kraj je izazvao dosta dilema, no ne može se reći da izgleda loše ili neatraktivno, već jednostavno drugačije od onoga što smo navikli gledati od francuskog proizvođača.

Interijer je oblikovan u poznatom Peugeotovu stilu, a ono što treba pohvaliti je velika prostranost. Mjesta za sve putnika ima na pretek, a prtljažnik od 515 litara zadovoljiti će većinu potreba. Active paket opreme s kojim je testni model opremljen, nudi sve potrebno za ugodnu vožnju, od automatskog dvozonskog klima-uređaja, 16 inčnih aluminijskih naplataka, ESP-a… Testni primjerak opremljen je štedljivim 2.0 litreni dizelašem, koji razvija solidnih 140 KS i pohvalnih 340 Nm okretnog momenta.

Štedljiv dizelaš

S ovim motorom 508-ica do stotke stiže za prihvaljivih 9,8 sekundu, dok joj maksimalna brizna iznosi 210 km/h. Snaga se prenosi pomoću šestostupanjskog ručnog mjenjača, a jedina zamjerka ide na duge hodove ručice mjenjača. Deklarirana potrošnja iznosi 4,8 litara u kombiniranoj vožnji, a na testu se kretala oko šest litara. Testni primjerak s Active paketom opreme stoji 28.160 eura, što je nešto viša cijena od konkurenata. Ali, ako uzmemo u obzir opremu i odličan motor cijena je korektna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. svibanj 2024 13:24