NENADMAŠNA PONUDA

Test: Audi A4 35 TFSI MHEV sa 150 KS i akcijskim paketom Edition 10 po cijeni od 238.845 kuna

Paket je složen tako da zadovoljava i najprobirljivije za ugodno nizanje obiteljskih ili poslovnih kilometara bez ikakvih odricanja

Audi A4 35 TFSI Edition 10

 Zvonimir Jurčić

Kad se na tržištu novih automobila pojavi neka dobra ponuda itekako snažno odjekne, posebno u svjetlu činjenice što su automobili danas sve skuplji, naročito ako je riječ o premium markama.

Jedna od takvih je trenutna Audijeva ponuda za model A4, obiteljsko/poslovnu limuzinu srednje klase koja je upravo dostupna s opremom "Edition 10", mudro složenim posebnim paketom gdje ne nedostaje baš ništa po pitanju komfora vožnje, sigurnosnih, pa i ekskluzivnih elemenata.

I to po početnoj cijeni od 238.845 kuna (31.700 eura) do registracije za startni model 35TFSI pogonjen mild-hibridnim 2,0-litrenim turbo benzincem od 150 KS uparenim sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

Podsjetimo, aktualni A4, jednog od najprodavanijih modela proizvođača iz Ingolstadta, u ovoj generaciji poznajemo još od 2015. godine, a koji je u međuvremenu, 2019. doživio osvježavanje te je kao takav i danas na tržištu. Dakle, potpuno sazrio model opremljen gamom benzinaca i dizelaša potpomognutim modernom mild-hibridnom tehnologijom.

Kvalitete modela poznate od ranije - poput komforne kabine za sve putnike i vrhunske izrada - ono je što prvo upada u oči kad sjednete za upravljač Audija A4, a za razliku od modela prije redizajna, središnji greben i konzola su potpuno raščišćena suvišnih prekidača, a tu je i pregledan te malčice prema vozaču zakrenut dodirni zaslon MMI Radio plus multimedije od 10,1 inča kojim se upravlja svim bitnim funkcijama. Vrlo je pregledan, jasan i brz kod reakcija.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

U paketu Edition 10 serijski dolazi još puno toga što je inače zahtijevalo doplatu: komforni trozonski automatski klima uređaj koji elektronski kontrolira temperaturu, snagu upuhivanja i distribuciju zraka s odvojenim podešavanjem temperature za vozačku i suvozačku stranu, ili praktični detalji poput komfornog središnjeg naslon za ruke sprijeda, podesivog po visini i uzdužno. Dakle, dvije stvari od izuzetne važnosti vozaču kod nizanja stotina poslovnih kilometara za maksimalan komfor.

Pritom iza obruča upravljača stoje analogni instrumenti, ali s velikim TFT zaslonom u sredini koji sadrži i senzor za sunce i putno računalo.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

Serijska oprema kod Edition 10 su i grijana prednja sjedala, a kako bi vožnja i korištenje imali i svoju praktičnu stranu na visokoj razini, A4 u akcijskom paketu serijski dolazi i s masom praktičnih pretinaca i mrežica za pohranu te odlaganje stvari.

Korisna opreme po pitanju tehnologije: serijski dolazi sučelje za povezivanje smartphonea baziranih na Apple iOS ili Google Android platformi putem CarPlay odnosno Android Auto funkcije.

Od elemenata za sigurnost Audi A4 Edition 10 dolazi s Audi "pre sense city" sustavom koji pomoć kamere detektira sudionike u prometu ispred vozila i po potrebi samostalno koči kako bi spriječio ili ublažio sudar. Tu je i "Hold assist" sustav koji održava A4 nakon zaustavljanja na usponima i na nizbrdicama također u seriji, a omogućuje komforno kretanje bez upotrebe parkirne kočnice.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

Dobrodošla pomoć: serijski senzori za parkiranje sprijeda i straga sa zvučnim upozorenjem na prepreku s vizualnim grafičkim prikazom na zaslonu MMI-ja. Malo nas je ovdje iznenadilo da serijski ne dolazi i kamera koja snima prostor s traga (doplata), međutim i ovakav je sustav sjajno kalibriran.

Sve u svemu, sjajno odmjeren paket na koji se nadovezuju i aktivni tempomat s limitatorom te višenamjenski kožni upravljač.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

Pogonsko stroj: početnih benzinskih 150 KS uz najveći okretni moment od 270 Nm dostupnih od 1350/min pokazalo se sasvim dobrom mjerom, a testni je primjerak umjesto serijskog 6-stupanjskog ručnog imao ugrađen 7-stupanjski S-Tronic automatski mjenjač (21.621 kuna) koji vrijedi svake lipe.

U vožnji uvijek vlada tišina, upravljač je iznimno precizan, ali i lagan. Aktiviranje sportskog programa pritiskom na tipku putem Audi Drive Selecta, vozne karakteristike postaju intenzivnije jer se upravljač ukrućuje a elektronski nadzor motora kasnije mijenja brzine, pa su osigurani i dinamičnije prijeđeni kilometri. Ukupno, A4 35 TFSI djeluje stabilno i čvrsto na cesti, a zavidna razina komfora i udobnosti čine ga idealnim za gutanje kilometara na autocesti gdje se najbolje snalazi.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

S obzirom na to da ovaj motor raspolaže mild-hibridnom 12 V tehnologijom, osim smanjenja potrošnje goriva (test smo završili u kombiniranim uvjetima s vrlo dobrih 6,8 do 7 litara) poboljšana je i udobnost vožnje.

Na motor je naime remenicom vezan starter generator koji pomaže pri startu, u gradskoj vožnji te upravlja paljenjem i gašenjem start-stop sustava prije potpunog zaustavljanja. Zato je uz ovu tehnologije samo iskustvo vožnje finije, bolje i ugodnije bez trzaja.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

Na koncu, testni automobil je raspolagao doplatama poput sportskih sjedala i S-Line detaljima te ambijentalnom rasvjetom za još više prestižnog dojma, asistentom kod bočnog prometa straga koji upozorava vozača na nadolazeća bočna vozila s kamerom koja snima prostor iza vozila te potpuno LED prednjim svjetlima što mu je povisilo cijenu s početnih 238.845 kuna na još uvijek vrlo prihvatljivih 280.132 kuna.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

Uz sve nabrojano kao i Audi produženom jamstvu u trajanju od 6 godina ili 150.000 kilometara bez ograničenja u prve dvije godine, nema razloga nego ustvrditi kako je riječ o vrhunskoj poslovnoj premium limuzini srednje klase iznimno prihvatljive cijene koja se trenutno može kupiti u Hrvatskoj.

image

Audi A4 35 TFSI Edition 10

Zvonimir Jurčić

Tehnički podaci

Motor, 4 cil. turbo benzinski mild-hibrid

Obujam 1984 ccm

Snaga 150 KS

Moment 270 Nm

Pogon prednji

Mjenjač 7 stupnjeva, S-Tronic

Ubrzanje 8,9 s

Najveća brzina 225 km/h

Emisija CO2: 141 g/km

Potrošnja (WLTP; prosječno) 7 l

EU norma: EURO 6 AP

Cijena testnog primjerka 280.132 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2022 10:31