Iako u osnovnoj dizelskoj verziji nije osobito snažan, C3 pokretan malim 1,4-litrenim common-rail motorom zapravo je sve što će vam ikada zatrebati u gradskoj ili izvangradskoj vožnji.
Ugodniji interijer
Četverocilindraš razvija 68 KS koji su u vožnji puno uvjerljiviji nego na papiru. Dovoljno uglađen i za vožnju autocestom, početni HDi motor dostupan za C3 ima dovoljno momenta i za zahtjevnija pretjecanja, a dojam bi bio potpuniji da je poboljšani peterobrzinski ručni mjenjač još malo precizniji i kraći.
U gradu potrošnja goriva rijetko prelazi 6,5, a na otvorenoj cesti gotovo pada ispod 5 litara na 100 km. Unatoč napretku vanjskog dizajna, C3 najbolji dojam ostavlja u interijeru koji je promišljenije oblikovan nego prije te je osjetno ugodniji.
Ponuda prostora je dobra, no viši putnici poželjet će više mjesta za noge na stražnjim sjedalima, što je posljedica povećanja prljažnika na pohvalnih 300 litara. Premda nije među najdinamičnijima u klasi, C3 je svakako među najudobnijima s obzirom na lakoću kojom svladava lošije gradske prometnice.
Vrlo dobar motor
Pokretan vrlo dobrim 1,4-litrenim HDi dizelašem i opremljen početnim Confort paketom, novi C3 stoji 14.800 eura, što je razuman iznos opravdan niskom potrošnjom i velikom udobnošću.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....