ATRAKTIVNIJI I MODERNIJI

TEST Citroen C3 Lounge 1.4: Praktičnost, povoljna cijena te bogata opremljenost

Paket Lounge nudi sve potrebno za ugodnu vožnju, a istaknut ćemo kako osim klima-uređaja, oprema sadrži i bočne zračne jastuke i zavjese, električni paket, radio CD MP3, tempomat, svjetla za maglu...

Francusku automobilsku povijest velikim dijelom obilježili su dizajnerski i tehnološki inovativni gradski automobili. U tom segmentu su Citroen, Renault i Peugeot već dugi niz godina najuspješniji na mnogim tržištima diljem svijeta, a prednosti koje njihovi automobili nude u odnosu nad konkurencijom prepoznate su kod kupaca.

Napredak u interijeru

Sve te vrijednosti ima i Citroenov adut u segmentu C3, kojega osim povoljne cijene, krase i okretnost, praktičnost te bogata opremljenost. Testni primjerak pripada specijalnoj seriji s Lounge paketom opreme i 1.4 litrenim benzincem te nudi odličan omjer uloženog i dobivenog. Simpatični C3 dizajnerski se ne razlikuje previše od svojeg prethodnika, odnosno zadržao je prepoznatljive linije, a veliki napredak postignut je u interijeru, koji sada izgleda znatno atraktivnije i modernije u odnosu na neke prethodne modele Citroena.

Također, podignuta je i razina završne obrade te su korišteni kvalitetni materijali. Ponuda prostora, kako na stražnjoj klupi tako i na vozačevom i suvozačevom sjedalu ima na pretek, a prtljažnik od 300 litara obujma svrstava se sredinu klase. Paket Lounge nudi sve potrebno za ugodnu vožnju, a istaknut ćemo kako osim klima-uređaja, oprema sadrži i bočne zračne jastuke i zavjese, električni paket, radio CD MP3, tempomat, svjetla za maglu…

Benzinac iz 1.4 litara obujma istiskuje 75 KS uz okretni moment od 118 Nm. Možemo slobodno reći kako je ovaj motor optimalan za C3, a jedino gdje pokazuje svoje slabosti je na otvorenoj cesti prilikom pretjecanja. Potrošnja se na testu kretala oko sedam litara na sto prijeđenih kilometara, što je prihvatljiv rezultat.

Optimalan benzinac

Za prijenos snage zadužen je pet stupanjski ručni mjenjač, koji bi u svim pogledima mogao biti bolji, no svoju zadaću odrađuje korektno. Zamjerka ide na upravljač, koji vozaču gotovo i ne daje nikakve povratne informacije, što u nekim slučajevima može biti vrlo nezgodno. Ovjes je kao i kod većine Citroenovih modela podešen za maksimalno udobnu vožnju, zbog čega se od svakog pokušaja brže i dinamičnije vožnje brzo odustaje.

No, C3 putnicima pruža udobnu vožnju, koju dodatno naglašava i velika ponuda prostora u unutrašnjosti. Testni primjerak s Lounge paketom opreme i 1.4 litrenim benzincem stoji prihvatljivih 10.800 eura što je, uzmemo li u obzir opremljenost, ponuda koju svakako ne biste trebali zanemariti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 00:00