Dosta vam je treskanja po lošim cestama ili tvrdog udaranja ovjesa o grube ležeće policajce? Jedno od učinkovitih rješenja može biti Citroen C5, udobna francuska limuzina koja mekše i bezbolnije od drugih automobila srednje klase „pegla“ neravnine.
Druga generacija C5 uvedena u proljeće 2008., s pomalo coupeovskom i u donjem dijelu mišićavom siluetom karoserije, mnogima se dopada pa se i danas svrstava među najljepše u klasi. Ipak, zlu ne trebalo, proljetos je oplahnut nježnim redizajnom, uz ponuđen veći odabir kombinacija motora i opreme. Dobar primjer takvog pristupa upravo je testirana verzija 2.0 HDi New Business A/T, kojom se nastoje privući prvenstveno poslovni ljudi, tradicionalno vezani za VW, Opel, Renault, Škodu…. Za 30.000 eura dobiva se elegantna limuzina, sa 2.0-litrenim dizelskim motorom od 163 KS, serijski opremljena aluminijskim naplacima od 18 cola, metalik lakom, senzorima parkiranja, električnom parkirnom kočnicom, pa čak i automatskim mjenjačem sa 6 stupnjeva i navigacijom…
Takvo okruženje kvalitetan je preduvjet za udobne svakodnevne vožnje, a posebno višesatna krstarenja u dobro profiliranim sjedalima, s kvalitetnim ozvučenjem i podatnim materijalima. Notu zanimljivosti daju zanimljiva grafika instrumenata u stilu zrakoplovnih te središnji dio upravljača, koji se ne okreće zajedno s obručem. No, brojne kontrole sekundarnih funkcija, naročito one smještene na upravljaču, ponekad zbunjuju i odvraćaju pozornost.
Više pročitajte u novom broju Autokluba!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....