Nemojte da vas zavara naziv Hyundaija ix20. Usprkos oznaci ix, koja je ranije dodjeljena terencima ix55 i ix35, nema povišenu podnicu i pogon 4x4. Zapravo, uopće nije riječ o SUV modelu namijenjenom silasku s asfalta, već o gradskom monovolumenu, rastegnutom na 410 centimetara.
Postavljen na derivatu platforme i20, koju je u međuvremenu posudila i Kia za modele Soul i Venga, ix20 ima za klasu iznimno dugačak osovinski razmak od 262 centimetra, što je uz stražnju klupu oplemenjenu kliznim mehanizmom adut koji jasno cilja na obiteljske kupce.Prostranost je iznimna, a prtljažnik prilagodljive zapremnine već u osnovnom položaju prima izdašnih 440 litara. Složit ćete se, obzirom na klasu, puna šaka brade...
No, praktičnost nije jedini adut konkurenta Citroena C3 Picasso, Opel Merive i Nissan Notea. Osim petogodišnjim jamstvom, ix20 suparnicima rukavicu u lice baca i šarmantnim dizajnom, a zasigurno će to biti slučaj i sa cijenom. Ipak, ona još uvijek nije određena, makar prodaja počinje već u siječnju – poznato je tek da će ix20 biti nešto pristupačniji od bratske Kije Venge, ali i kudikamo jeftiniji od testiranog pokaznog modela, nakrcanog opremom kao da ga je osobno birao prebogati arapski šeik.
Više saznajte u novom broju Autokluba!
Vrsta: dizelski, turbo, intercooler,
Common rail direktno ubrizgavanje, zupčasti remen
Cilindri/ventili: 4/16
Obujam: 1396 ccm
Provrt x hod: 77 x 74,9 mm
Snaga: 57 kW/78 KS pri 4000/min
Okretni moment: 220 Nm pri 1750/min
PODVOZJE
Pogon: na prednje kotače
Ovjes: sprijeda neovisan, McPherson,
poprečna ramena, stabilizator, straga
polukruta osovina, stabilizator
Kočnice: sprijeda samoventilirani diskovi,
280 mm, straga diskovi 258 mm, ABS, ESP
KAROSERIJA
Dimenzije: 410 x 177 x 160 cm
Osovinski razmak: 262 cm
Krug okretanja: 10,4 m
Prtljažnik: 440/1486 litara
Spremnik goriva: 48 litara
Masa/nosivost: 1345/455 kg
PERFORMANSE
Najveća brzina: 160 km/h
0-100 km/h: 15,5 s
Potrošnja: 5,0/4,2/4,5 l/100 km
Potrošnja na testu: 6,8 l/100 km
Ispuh CO2: 117 g/km (Euro V)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....