TREĆA GENERACIJA

TEST Mercedes SLK postao agresivniji i štedljiviji

Nova generacija SLK-a koristi dosad najnapredniju verziju limenog krova
 Ranko Šuvar/CROPIX

Kada se prije 15 godina na tržištu pojavio Mercedesov model SLK, izazvao je revoluciju svojim tvrdo sklopivim krovom. U međuvremenu je reagirala i konkurencija, a SLK je nekako pao u drugi plan, barem u nas.

Zanimljiv interijer

Uvijek je to bio atraktivan automobil, ali pomalo ‘nježan’, nedovoljno ‘mačo’. Ovdje predstavljena treća generacija definitivno će promijeniti te predrasude. Prvi pogled na SLK, osobito sprijeda, govori da je dizajnerska inspiracija nađena u supersportskom SLS-u. Novi SLK doima se agresivniji, jači, kompaktniji. Stražnji dio, koji malo vuče na SL, također je iznimno lijepo dizajniran. Unutrašnjost je tipična za Mercedes.

To znači da je centralna konzola prepoznatljiva svakom vlasniku trokrake zvijezde, a kako je riječ o roadsteru, instrumenti su retrookrugli, kao i dovodi klimatizacijskog sustava. Ambijentalna crvena rasvjeta noću će veselit mlađe ljubitelje automobila. Pomalo čudno, testirani automobil nije imao automatsku klimu, što se, kao i mnogo drugoga, može nadoplatiti. SLK je čisti dvosjed koji nudi dovoljno mjesta i višim vozačima, a pozicija za upravljačem je savršena.

Moderan motor

Krov se brzo spušta jednostavnim pritiskom na prekidač, a tada je prtljažnik stvarno skroman (225 litara), dok s podignutim krovom obujam iznosi 335 litara. U vožnji Airguide, zaštita od pleksiglasa, smanjuje puhanje vjetra, iako strujanje postoji, što se vjerojatno i očekuje od kabrioleta.

Testni automobil pokreće osnovni motor koji iz 1,8 litara izvlači 184 konja. I, možemo reći, motor je ugodno iznenađenje. Kao prvo, snage ima i više nego dovoljno jer su ubrzanja učinkovita (do 100 km/h za 7 sekundi), a najveća brzina iznosi 237 km/h. Govorimo o podacima s odličnim automatskim mjenjačem sa 7 stupnjeva prijenosa koji svakako preporučamo.

Odlične vozne osobine

U Mercedesu su se čak potrudili da mali četverocilindraš dobije i zanimljiv zvuk u kojem uživate, naravno, kada je krov spušten. Na cesti se ponaša poput malog kartinga, a dodatni bonus su prilično pomaknute pozicije sjedenja. Tu je i mnogo elektronike koja se brine za vašu sigurnost. Osnovni model SLK stoji nešto manje od 50.000 eura, ali kod Mercedesa je lista opcija velika, pa i cijena može narasti i za 40 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 01:16