LAKO PREPOZNATLJIVA

TEST Opel Corsa Color Edition: Mamac za golobrade vozače

Dizajnerski razmetljiva izvedba mališana iz Russelsheima prava je poslastica za mlađu publiku
 Željko Puhovski

Specijalnu izvedbu friško redizajnirane Opel Corse nazvanu Color Edition lako ćete prepoznati na ulici. Kombinacija vrišteće žute boje karoserije, dodatno zatamnjenih stakala, kromirane ispušne cijevi i crnih alu naplaka od 16 cola rijetko gdje može proći nezamjećeno, a to je bio i cilj. Popularni mališan iz Russelsheima očito nišani mlađu publiku, koja će se redom raspametiti kad vidi što sve nudi ušminkano izdanje Corse.

Tim više jer im se niz dlaku ide i u unutrašnjosti - žutim koncem prošiveni su kožni upravljač i presvlake sjedala, a žute boje su i plastični okviri ventilacije. Uz crno lakiranu središnju konzolu i sportske aluminijske papučice vozačko okruženje mladenačke živahnosti tako ima na pretek, a prigovoriti se ništa ne može ni opremi zaduženoj za udobnost. Serijski se nudi ručna klima, el. podizači stakala, putno računalo...

Ne čudi stoga što se usprkos atraktivnoj i cjelovitoj opremi na popisu doplata našao tek paket Connect & Touch, koji nudi navigacijski sustav i radio/CD sa zaslonom osjetljivim na dodir vrijedan 1280 eura. Čak je dojam i da je to suvišno, jer nisko postavljen zaslon nije najjednostavniji za korištenje, dijelom i zbog premalih pratećih tipki koje nije najlakše nanišaniti iz prve.No, mlađim kupcima, koje vid izvrsno služi, to sigurno neće biti problem, kao ni trovratna izvedba koja zahtijeva malo gimnasticiranja prilikom pristupa stražnjoj klupi.

S druge strane, teško je opravdati sportski spušteno podvozje, posebno jer taj predznak ne ide uz 1,4-litreni benzinac. Radi sasvim pristojno, no u praksi ne ostavlja dojam da raspolaže s deklariranih 100 KS. Kako bi se razmahao treba loviti visoke okretaje, a tada s bukom raste i potrošnja, koja ionako nije mala (u gradu smo izmjerili 8,8 litara. Zbog svega toga spuštanje podvozja izgleda kao nepotrebna egzibicija, jer je štete više nego koristi, barem iz pozicije nekog tko rijeđe juriša kroz zavoje, a češće vodi bitku s visokim rubnjacima i ležećim policajcima.

No, ovdje ponovno treba imati na pameti kako ciljana publika nema više od 24 godine (motor je snagom u zakonskom okviru za mlade vozače), pa tako i ne dijeli isti sustav vrijednosti sa starijim, posebno obiteljskim vozačima. A izgledom je Corsa Color Edition, dostupna za 13.400 eura, prava poslastica...

Corsa 1.4

TEHNIČKI PODACI

Motor: benzinski

Obujam: 1398 ccm

Snaga: 74 kW/100 KS pri 6000/min

Moment: 130 Nm pri 4000/min

Mjenjač: ručni, 5 stupnjeva

Pogon: prednji

Dimenzije: 400x171,5x149 cm

Osovinski razmak: 251 cm

Prtljažnik: 285 litara

Gume: 195/55 R16

Masa: 1165 kg

NAŠA MJERENJA

Brzina: 179 km/h

0-100 km/h: 12 s

Potrošnja: 8,6 litara

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. svibanj 2024 18:14