
Osnovni dizelaš
Premda su obiteljske linije Volkswagena više nego očite, nitko više ne povlači usporedbu s Golfom, već isključivo s Passatom. Za razliku od vanjskog dizajna, interijer nove Jette potpuno je prenesen iz Golfa. Uz odlične ocjene za preglednost središnje konzole, prostranost i funkcionalnost te udobna sjedala, manja zamjerka ide na račun nekih dijelova koji nisu očekivano kvalitetni.
Pod prednjim poklopcem testirane Jette je slabiji dizel, a riječ je o 1.6-litrenom TDI agregatu snage 105 KS i 250 Nm okretnog momenta. Iako na papiru ne djeluje obećavajuće, ovaj agregat u praksi vrlo dobro funkcionira u spoju s ručnim mjenjačem s pet brzina. Naravno da se ne može govoriti o spektakularnim performansama, no ugodna obiteljska vožnja sa solidnim ubrzanjima nije problem. Kupcima, koji se odluče za ovu motorizaciju, sigurno će biti važan podatak o potrošnji koja, prema tvorničkim podacima, iznosi 4,2 litre, no tijekom testiranja kombiniranom vožnjom ona je iznosila oko 5,5 litara na 100 km.
Srednji paket opreme
U ponudi modela Jetta su tri paketa opreme, a testirana izvedba sa srednjim Comfortline paketom u spoju sa spomenutom motorizacijom dostupna je za 24.950 eura. Uz dodatnu opremu, poput 16-inčnih aluminijskih naplataka, parkirnih senzora, ona se penje na 27.830 eura, što je i dalje vrlo povoljan odnos uloženog i dobivenog.
Komentari
0